5- Kehanet

29.9K 1.2K 152
                                    

 BÖLÜM 5

...KEHANET...

Taht odasının büyük camlarından, Olimpos'un uçsuz bucaksız ormanlarına bakan Zeus sıkıntıyla iç çekti. Ellerini sırtında birleştirdi. O sırada ince bir el omzuna yerleşti. ''Her şey yoluna girecek. Endişelenme.'' Dedi Hera. Zeus'un önüne geçerek ellerini kocasının beline yerleştirdi. Zeus'un kaşları çatılmıştı. Uzun bir süredir hiç uyumamıştı ve bunun belirtisi olan kara halkalar gözlerinin altındaydı.

''Bu işin arkasında kimin olduğunu öğrenirsem, endişelerim son bulacak sevgili Hera.''

''Bulacağız. Olaylar büyümeden bunun arkasında kim olduğunu bulacağız.''

Taht odasının kapıları açılırken Hera, Zeus'un dudaklarına öpücük kondurdu ve tahtına ilerledi. Zeus omzunun üzerinden içeriye giren kardeşlerine baktı. Demeter, Poseidon, Hades ve Hestia içeriye girip onu selamladılar ve tahtlarına yerleştiler. Zeus tahtına ilerledi. Ancak oturmadı. Ayakta durarak kardeşlerine baktı. Gerçekleştirdikleri gizli toplantıda sadece ilk altı tanrının olmasını istemişti. Durumu çocuklarına duyurmadan önce ellerinde yeterli bilginin olmasını istiyordu.

''Neler oluyor Zeus?'' diye sordu Hestia. Zeus henüz hiçbir şeyden haberi olmayan kardeşine baktı. Yaşananları ilk olarak Poseidon ve Hades ile paylaşmıştı. Derin bir nefes aldı ve ardından kız kardeşlerine bakarak ''Saldırı altındayız.''dedi.

Demeter oturduğu yerde dikleşti. Koyu renk kaşları çatılmıştı. ''Bu da ne demek oluyor?''

''Alfa Vincent dünyadaki vampirleri ve diğer yaratıkları avlamaları için sürüsünü harekete geçirdi. Fakat altı ay boyunca saldırmayan kaçan yaratıklarda değişiklikler oldu. Artık hepsi kurtlara karşılık veriyor, tuzaklar kuruyor ve dahası gizemli bir şekilde ortadan kayboluyorlar. Hâlâ çok sayıda yaratığın dünyada gizlice dolaştığı gittikçe artan ölümlerden belli oluyor.''dedi Zeus.

Ardından Poseidon devam etti. ''Düşüncelerimiz yaratıkların biri tarafından kontrol edildiği yönünde. Bu kişi kim ise yaratıkları bir arada toplayıp, onlara hükmediyor. Bu da büyük bir güce sahip olduğunun göstergesi. Şeytan Üçgeninden kaçan hiçbir yaratık onlardan aşağıda olan birine itaat etmez.''

''Anladığım karıyla o kişinin kim olduğunu bilmiyoruz.''dedi Hestia. ''Peki, neyin peşinde olabilirler? Yaratıkları bir arada toplayıp bize mi saldırmayı düşünüyorlar? Yaşanılan son savaşın ardından Olimpos'un şanlı zaferi dilden dile dolaşırken bize saldıracak kadar akılsızlar mı?''

''Sorunda bu sevgili Hestia.'' Dedi Hera. ''Bize saldırmaya cüret edemezler. Kazanamayacaklarını biliyorlar. Hedeflerinde biz olmadığımız çok açık ortada. Başkasının olduğunu düşünüyoruz. Ya da başka bir şeyin peşindeler.''

''Her kimin peşinde olursa olsunlar onları engellememiz gerek.''dedi Demeter.

''Elbette engelleyeceğiz. Hedeflerinde bizim olup olmamamız bir şeyi değiştirmez. Hedeflerinde kim ya da ne varsa onu bulup korumalıyız.''dedi Hades ve bakışlarını Zeus'a çevirdi. ''Şimdiki planımız ne olacak kardeşim?''

''Askerlerimizi dünyaya salıp takibe başlatacağız. Bu gece Vincent ile konuşacağım. Durumdan haberdar olmalı ve sürüyü buna göre harekete geçirmeli. Şimdilik sessizliğe gömüldükleri için yaratıkların tekrar bir hamle yapmasını bekleyeceğiz. O hamle gelene kadar edinebildiğimiz kadar bilgi edinelim. Ardından on ikilik tanrı konseyi toplanacak ve bu haberi hepsine duyuracağız.''

...

Ormanın girişine yaklaştığına Caleb, arabayı durdurdu. Gözleri karanlık ormanı araştırıyordu. Birkaç kilometre uzaklarında olan yaratıkların sesini duyabiliyordu. James ile yaptıkları son konuşmaya göre yaratıklar ormanın sadece bu bölgesinde toplanmıştı. James ve sürünün geri kalanı ile birlikte yaratıkları halka içine alıp hepsini öldüreceklerdi. Gün doğumuna henüz üç saat vardı. Derin bir nefes aldı. Onları uzun bir gün bekliyordu.

Sonsuz Aşk 'Dolunayın Şarkısı' (Düzenleniyor / Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin