DUYURU

20.9K 814 444
                                    

Herkese Merhaba,

Önemli bir konu hakkında görüşlerinize ihtiyacım var. Bu nedenle hepinizden bunu okumanızı rica ediyorum.

Öncelikle uzun bir zamandır bölüm yazamamamın çok önemli sebepleri vardı. Hâlâ bu sebeplerin etkileri sürüyor ancak artık uzaklaşmak gibi bir düşüncem yok. Sadece hayatımda büyük sorunlar ile uğraştığımı bu nedenle bölümlerin gelmediğini bilmenizi istedim.

Gelelim görüşlerinizi merak ettiğim kısma. Biliyorsunuz ben yola Revenge ile çıktım. Devam hikayesi aklımın ucundan geçmedi. Revenge'ın finaline yakın sizlerden gelen yoğun isteklerin üzerine Caleb, Maxwell karakterlerine yoğunlaşan bir devam hikayesi yazdım.

Şimdi ise bir kez daha devam hikayesi konusunda çok yoğun istekler alıyorum. Ancak bir açıklama yapmak istiyorum. Artık bu evren Sonsuz Aşkın finali ile son bulacak. Daha fazla devam hikayesi yazmayacağım.

Yeni hikayelerde, farklı uygarlıkların mitini içeren yeni kurgularla ya da farklı fantastik, aşk kitaplarında buluşmaya devam edeceğiz. Sadece bu evren artık bitecek. Üçüzlerin, Reyna ve Owen'ın çevresinde oluşan bir devam hikayesi isteği çok sık geliyor ancak seriyi uzatmak istemiyorum. Bunun yerine kısa bir epilog yazarak isteğinizi yerine getirebilirim.

Asıl sorum ise şu; Hades ile ilgili hikaye isteği. Bu istek o kadar çok kişiden geldi ki, Hades için hikaye isteneceği aklımın ucundan geçmezdi. Hades'in ana karakter olduğu bir hikaye istiyorsunuz. Bu konuda birçoğunuzla konuştum yazabileceğimi söyledim. Ancak emin değilim. İlk olarak şunu belirtmeliyim eğer böyle bir hikaye yazarsam bu kesinlikle Revenge'da ki Hades olmayacak. Revenge evrenindeki tüm olay ve karakterlerden bağımsız bir Hades ve yeni bir evren oluşturarak yazmayı düşünüyorum. Aslında hayal dünyam çoktan o evreni dokumaya başladı bile.

Revenge'ın devamı gibi gözükmesini istemiyorum. İkinci olarak yazarsam klasik 'Persephone - Hades aşkı' yazmam. Mitolojiye, tıpkı Revenge'da olduğu gibi bol miktarda kendi görüş ve hayal dünyamı katarak yeni bir kadın karakter oluşturarak yazmayı düşünüyorum. Şimdi hepinizden görüşlerinizi bekliyorum. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Hades ile ilgili yeni bir hikaye okumaktan keyif alır mısınız?

Sizlere söylemek istediğim bir diğer şey ise Cellatlar. Cellatlar ile ilgili çok fazla soru geliyor. Hikayede bazı değişiklikler yapmak istedim. Bu nedenle yayından kaldırdım. Fakat temelli olarak değil. Hikaye Sonsuz Aşk final yapmadan yayımlanmayacak. Sonsuz Aşk adım adım finale yaklaşıyor. Büyük olasılıkla Haziran ayında ya da Mayıs ayının sonlarına doğru Cellatlar geri dönecek.

Son olarak uzun bir süre önce sorularınızı toplu olarak yanıtlayacağımı söylemiştim. Fakat bunu yapmadım. Sorularınızın hepsini tek tek cevaplandırmaya çalışıyorum sonrasında burada hepsini yayınlayacağım. Hikayelerin devamı, karakterler, kişisel sorular, yeni hikayeler vs. bilmek istediğiniz ne varsa bana mesaj yolu ile sorularınızı ulaştırın. Ya da benden, kalemimden istekleriniz neler? Bunları benimle paylaşın ki sonrasında nasıl bir yolda ilerleyeceğimize karar verelim ;)

Cellatlar ile ilgili detaylı açıklama, Sonsuz Aşkın finali, yan karakterler ile ilgili istenen epiloglar vs. hepsinin detaylı açıklaması da o paylaşımın içinde olacak.

Hepinizi seviyorum. Ayrıca son bölüme gelen yorumların çoğu beni kahkahalara boğdu. : ) Hayal dünyanız muazzam. ;)

Sonsuz Aşk 'Dolunayın Şarkısı' (Düzenleniyor / Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin