Küçük Perim~Giriş

406 48 73
                                    

Merhaba sevgili okuyucu...

Şu an benim hayal dünyama adım atmaktan. Öncelikle hayal dünyama hoş geldin.

Sıkı tutun okuyucum, bu kitapta seni çok şey bekliyor.

Benim hayal dünyam renklidir ve bu kitap da o renklerin esiri.

Eğlence, acı, mutluluk, ihanet ve daha nicesi. Her bölüm birbirinden renkli, her bölüm birbirinden heyecanlı.

Ben bu kitap için çok heyecanlıyım, umarım siz tatlı okurlarımı da heyecanladırabilirim.

Ee başlayalım o halde.

Buraya başladığınız tarihi dilerseniz bırakabilirsiniz.

Keyifli okumalar...

Giriş; ~Düzenlendi~

Dünya'nın kötülüğünden uzak, insanın hırsından ırak, tüm güzelliklerin bir arada bulunduğu sihirli bir diyarda yaşayan periler huzurluydu. Burada sadece iyilik hâkimdi, hırs yoktu, kötülük yoktu, güç arzusu yoktu.

Periler sadece huzur içinde yaşar, kendi aralarında mutluluk saçar, iyilikler yapar, yardımlaşmayla hareket ederlerdi. Hiçbiri dövüşmeyi bilmez, savaştan, savaş sihirlerinden bihaber yaşarlardı. Ki zaten onların ülkesi gizliydi, her ırktan ırak, her kötülükten uzaktı.

Feye Land -perilerin yaşadığı ülke- sadece iyilik doluydu, orası iyilikler ülkesiydi adeta. Hiç savaş görmemiş periler, savaş sihirlerini asla bilmez, kullanamazdı.

Hiçbir zaman da bilmeye ihtiyaç duymamışlardı.

Ta ki o kara güne kadar...

26 Eylül 2000

Kral ve Kraliçe perinin oğulları dışında âlemler güzeli kızları dünyaya gelmişti o gün. Tüm âlemlerin en üstün gücüyle doğan bu kız, abisiyle bir arada olunca hiç şüphesiz en güçlü varlıklar olacaklardı onlar. Kâhin perinin yıllar önce gördüğü görü doğrultusunda bu bilgilere sahipti kral ve kraliçe. Bu bilgi yıllardır en güvenli kişilerce gizli tutulmuştu ya da onlar öyle sanıyordu.

Kâhin peri uzun zamandır görü görmüyordu. Bu görü yeteneğinin engellenmesi zaten o kara günün temelini atmıştı. Periler ne kadar uğraşsa da kâhinin görüsünü geri getirememiş bir süre sonra da uğraşmamışlardı. Onlar kötülükten uzak olursa kötülük de onlara gelmez sanıyorlardı. İşte yanıldıkları bu nokta onların zayıflığı oldu ve bu zayıflık saldırıya uğramalarına sebep oldu.

Prensesin doğduğu gün büyücü ve cadılar tarafından saldırıya uğradı periler. Saldırıya hazırlıksız yakalanan periler ne kadar kendilerini savunsa da bu savaşta pasif taraftaydılar ve yenmeleri olağan bir durum bile değildi. Çok fazla kayıp veren periler kaçmak zorunda kaldılar fakat öncelikleri kral ve kraliçe oldu. Kral ve kraliçeyi korumak uğruna çoğu peri esir düştü, esir düşmeyenler ise diğer ırkların yanına sığındı.

Cadılar ve büyücülerin, asıl hedefleri prens ve prensesti. Onların gücünden bir şekilde haberdar olmuşlardı ve bu güç için bugün perilere saldırmışlardı. Bu durumun farkına varan kral ve kraliçe çareyi birbirlerinden ayrılmakta buldu.

Prens ve prenses bir araya gelince yaydıkları enerji çok fazlaydı. Bir arada oldukları zaman güçleri çok güçlü olduğu için, güçlerine hâkim olamazlarsa tüm âlem yok olabilirdi. Onlar gelmiş geçmiş zamanda tek dört elemente hükmeden perilerdi.

Altı yaşındaki küçük prens her şeyin farkındaydı. Hiç şüphesiz onları zor zamanlar bekliyordu ve o zor zamanları kardeşi yaşasın istemedi. Onun buradan çok uzakta, güvende ve huzurlu yaşaması için annesiyle insanlar âlemine gitmesini istedi. Annesi ilk başta ikna olmasa da, küçük prens kardeşinin huzurla yaşaması için bunun şart olduğunu söyleyince kraliçe kabul etmek zorunda kaldı. Küçük oğlunu gelmeye ikna edemedi ne yazık ki kraliçe.

Prens boynundaki güçlerini engelleyen kolyeyi küçük kardeşine taktı. O hengâmede kardeşinin kolyesini alamamışlardı ve bu kolye olmadıkça kardeşi güçlerine hâkim olamazdı. En güçlü periler özel olarak hazırlamıştı bu kolyeyi ve bu kolye sayesinde kardeşi normal, mutlu ve huzurlu bir yaşam sürecekti, gerçek kimliğini öğrenene kadar.

Prens âlemler güzeli kardeşinin kokusunu içine çekti. Melekler kadar güzel olan kardeşine orada Melek ismini verdi. Hiç şüphesiz ona en güzel yakışan isim buydu.

O birbirlerinden asla ayrılmayan aile gözyaşları ile veda ettiler. Zamanı gelince yeniden görüşmek üzere...

Kral ve prens elflerin yanına giderken, kraliçe ve prenses insanlar âlemine geçtiler.

Ve yıllar süren ayrılık böylelikle başladı.

***

SON...

KÜÇÜK PERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin