Všetko ako má byť

2.4K 127 7
                                    

Sally

Sedela som v izbe pred zrkadlom a pomaly som si nanášala očnú linku. Jemné ružové tiene, lesk a bolo hotovo. Vlasy som mala vyčesané po stranách, vzadu natupírované. Oblečené som mala červené šaty s miernym výstrihom a čierne kotníkovky. Vyzerala som ako z katalógu. Vzala som si kabelku a zbehla po schodoch. Pred domom ma čakala Nina. "Héééj, kočkááá." Vrhla na mňa úsmev a ja som sa otočila aby si ma obzrela. "Dnes určite niekoho ulovíš v týchto šatách. Ty beštia." "Ďakujem." Uškrnula som sa, chytila som ju za lakeť a vykročili sme dlhou ulicou.

Keď sme sa ocitli pred barom, pozreli sme sa jedna na druhú a usúdili, že vyzeráme super. Vošli sme dnu. Sadli sme si k baru, objednali si pitie a rozhliadali sa po "materiáli". Chalani celkom ušli ale nevidela som žiadneho čo by nejako extra zaujal. Nina ma schytila za ruku a šli sme tancovať. Vybláznili sme sa ako čistokrvné pubertiačky a asi po hodine sme sa šli vyvetrať von. Priplichtil sa k nám nejaký pripitý chalan s cigaretou v ruke. "Hej, nemáš oheň kočka?" Vytiahla som zapaľovač z kabelky, aj keď nefajčím nosím ho pre tieto prípady. "Kde máte chalanov baby?" Nina sa usmiala a zaklipkala očami. "Žiadnych nemáme." Chalan zrejme rozmýšľal ako pokračovať aby nás ohúril ale keď som videla aký je opitý, potiahla som Ninu za ruku ďalej od neho. Neskoro. Predklonil sa a ovracal mi topánky. Znechutene som sa rozhliadala a zbadala som chalana v koženej bunde, ktorý sa opieral o stenu. Jeho banda stála okolo neho a o niečom živo debatovali v podnapitom stave. Potiahol si z cigarety, pokrútil hlavou a uškrnul sa. Bol to ten tip chalana, ktorých som neznášala. Nikam nepatrili, mali svoj vlastný svet, počúvali desnú hudbu a mysleli akí sú cool. Sám proti všetkým a všetkému. Jasné. Keby mi tak dal tú nevkusnú koženú bundu aby som si do nej utrela topánky. Prešla som kúsok do trávy a snažila sa dať dole to svinstvo z mojich nových koženiek. Nina vytiahla z kabelky vreckovky a podala mi jednu. "To je hnus." S odporom sa otočila na chalana, ktorý stál za nami a zdalo sa že zaspí aj postojačky. Nemala som najmenšiu chuť utierať si to vreckovkou. Nedaj Bože aby som sa toho náhodou dotkla rukou. Keď už som skoro všetko úspešne preniesla na trávu, vzala som Ninu za ruku a pobrala sa domov. Chalan v koženej bunde a čiernych nohaviciach na mňa pozrel modrými očami a ešte ironickejšie sa usmial pri pohľade na moje topánky. Mala som chuť ísť mu jednu vraziť.

Jack

Chalani ma vytiahli na nejakú miestnu akciu. Des. Decká spité pod obraz. Hudba, ktorú som "miloval", súčasné skvosty, pri ktorých som mal po polhodine pocit, že hrá jedna a tá istá skladba. A baby. Nič moc. Žiadna zaujímavá. Všetky zrejme vybrali zo svojich vecí niečo, čo malo skôr odhaliť než zakryť. Veď fajn, sme chalani, radi sa pozrieme. Ale je rozdiel byť zvodná  a sexi a medzi tým vyzerať ako šľapka. Podaktoré to evidentne nechápali. Keď som sedel pri bare a jedna sa na mňa zavesila, musel som ísť na vzduch. Chalani ma bez problémov nasledovali. Oprel som sa o stenu a s chuťou sledoval dve dievčatá čo chvíľu po nás vyšli von. Jedna z nich mala na sebe červené šaty. Vyzerala celkom chutne. Pritackal sa k nim nejaký chudák a ja som len čakal kedy ich "pokrstí". Netrvalo dlho a moja predpoveď sa naplnila. Nedalo mi to, musel som sa smiať. Tie pipky sa doma zrejme hodiny chystali aby vyzerali k svetu a on ich takto strápnil. Až mi ich chvíľami bolo ľúto ale len kým sa na mňa nepozrela tá kočka v červenom. Ten pohľad vravel za všetko. "Som viac ako ty". Videl som jej to v očiach.  Tá potvora. Kto si do čerta myslí, že je. Teraz som ľutoval, že jej ten náklad nezašpinil aj šaty.

Sally

Odprevadila som Ninu a kráčala som smerom k môjmu domu. Nebudem klamať, mala som riadne vypité. Tackala som sa ulicou, po strede cesty. V duchu som si pospevovala a tancovala. Na našej ulici bolo slabé osvetlenie takže ma nikto nemohol vidieť. A ani nevidel. Keď som zbadala svetlá bolo už neskoro. Prišiel silný náraz, škrípanie bŕzd a potom už len ticho.

Jack

Vrátil som sa do baru a hľadal som Miu. Ale nebol som rád, keď som ju zbadal. Bola zavesená na nejakého chalana na parkete a náruživo ho bozkávala. Moja frajerka. Teda v tejto chvíli už zrejme bývalá. Niečo sa vo mne zlomilo. Predral som sa k nim cez dav tancujúcich ľudí, odtisol ich od seba a vrazil som mu. Potom som sa otočil a rýchlo odtiaľ vypadol. Sadol som do auta a dupol na plyn. Hnal som sa mestom, nerozmýšľal som. Z reprákov mi hučal metal a ja som nezastavoval, ani nespomalil. V tom som pred sebou niečo zazrel. Dupol som na brzdu, gumy zaškrípali a kapota do niečoho, nie niekoho, narazila. Vydesene som zvieral volant. Čo som to spravil? Zrazil som niekoho? Možno zabil? Vyskočil som z auta a pozrel sa na telo pred ním. Ležalo tam v kaluži krvi, v neprirodzenej polohe. Dievča v červenom. 

Prekliata náhodaWhere stories live. Discover now