Neskoro v tme dieťa noci nespí, píše vám ďalšiu kapitolu vy zmetci. :) Dúfam, že sa bude páčiť. Zdraví vaša Liliht *
Sally
Neznášala som toho chalana. Vážne...Tak prečo som chcelaaby neodchádzal? Veď som ho sama vyhodila. A predsa. Do čerta Sall, čo sa to s tebou deje? Vari si pri tej nehode vytriasla všetok zdraví rozum? Našla som v mobile Ninu a zavolala jej. Potom čo som jej povedala, čo sa stalo bola zhrozená a povedala, že hneď príde. Trvalo to naozaj len chvíľu kým dorazila.
"Bože môj." Zahlásila hneď vo dverách. "Čo je?" Spýtala som sa prekvapene. "Ty si sa nevidela?" Vytiahla z tašky malé zrkadielko a podala mi ho.
"Ježiši." Zhrozila som sa. Okolo očí som mala rozmazané tiene a špirálu so zaschnutou krvou, vyzerala som ako zombie. Bola som bledá, vlasy som mala strapaté. Už chápem prečo na mňa tak civel ten chalan.
"To mi ten cvok nemohol povedať ako vyzerám?" Nina si sadla ku mne na poste ale keď som zastonala, zviezla sa na stoličku.
"Aký cvok?" Letmo som na ňu pozrela. Vzala som vreckovky a snažila sa zmyť si z tváre to svinstvo a upraviť si trochu vlasy. Povedala som jej čo sa stalo. "Čože? A kto je ten chalan?" Spýtala sa s iskrou v očiach.
"Ja vlastne ani neviem ako sa volá. Bol včera v bare. A vraj ma potom našiel a vzal do nemocnice. No...on to povedal inak. Vraj ma odniesol." Prehnane som afektovala na čom sa Nina dobre zabávala. "Buď rada, že tam bol. Mohla si byť na tom horšie. Kedy ťa pustia?" Pokrčila som plecami a utierala posledný čierny fľak pod mojím ľavým okom.
"Neviem. Poviem našim aby to vybavili. Ten cvok povedal, že sa vráti. Keby som dnes odišla tak sa ho snáď zbavím." Vravela som jedno ale myslela som na niečo úplne iné. Chcela som ho znova vidieť. Sall o čom to rozmýšľaš? Toho cvoka v koženej bunde s piercingom? Prečo? Prečo som ho nemohla dostať z hlavy od tej chvíle čo ma držal za ruku?
Tú noc som ešte spala v nemocnici. Zaspala som potom čo naši odišli. Keď ma obklopila snová tma cítila som sa strašne. Mala som pocit úzkosti a bála som sa. Sedela som na zemi v krásnych červených šatách s bohatou sukňou. Vlasy mi viali vo vetre. Plakala som. Ruky som si držala na očiach. Cítila som pod sebou vlhko. Ruky som spustila do lona a otvorila oči. Okolo mňa sa valila krvavá rieka. Nedotkla sa ma. Jej vlny sa ku mne blížili ale nezasiahli ma. V tom momente ma niekto zdvihol do náručia a krvavá rieka sa už rozprestierala všade. Pozrela som na svojho záchrancu. Tmavé vlasy mu padali do tváre. Prešla som mu rukou po líci. Napnuté svaly mu vyrysovali lícne kosti. Bol krásny. Uprel na mňa svoje prenikavé oči a ja som vedela, že už sa nemusím báť.
Jack
Tušil som, že mi to vyvedie. Tá mrška. Prišiel som do nemocnice na druhý deň poobede. Sestrička mi oznámila, že Sally už prepustili do domácej starostlivosti na žiadosť rodičov. Zjavne si to vydupala aby sa ma zbavila. Ale nevie s kým má dočinenia. Nebol pre mňa problém zistiť jej adresu, mám dosť známych.
Nekupoval som kvety ani nič podobné. Vzal som v obchode malý kýbeľ citrónov a DVDčko Saw. Že sa to pre ňu nehodí? Presne tak. To je to posledné čo by si uhladená slečinka priala. Musel som dusiť smiech, keď som zvonil pri dverách.
Otvorila mi jej mama s úsmevom na perách. "Ahoj, Jack." Dvere posunula dokorán, ani sa nepýtala či chcem ísť dnu. "Sally je hore. Dáš si niečo?" Zdvorilo som odmietol a pobral sa k schodom. Neunúval som sa klopať. Keď som uvidel pootvorené dvere proste som vošiel. Sally sedela na posteli, nohu v sadre mala vyloženú na vankúšoch a maľovala sa. "To kvôli mne?" S pobaveným výrazom a zdvihnutým obočím som sa oprel o dvere.
Na tvári jej zahral letmý úsmev. Vážne sa na mňa usmiala? Možno som si to len namýšľal.
"Ty mi nedáš pokoj ani doma?" Odložila špirálu aj všetko ostatné a prehrabla si vlasy rukou. "Keď sa kvôli mne tak fintíš? Musel som sa prísť pozrieť na výsledok." Mal som pocit, že by mi najradšej ušla, čo však našťastie nemohla. Aspoň na niečo bola dobrá tá zlomená noha.
"Len si nenamýšľaj. Poďakovala som sa ti, čo ešte chceš?" Už to bola zase tá nevrlá Sally. Zamával som jej malým kýblikom pred očami a položil jej ho na posteľ. "Doniesol som ti otrávené ovocie. Myslím, že citróny sa k tebe skvele hodia. Vyzerajú lahodne len kým neokúsiš ich vnútro."
Sally
"No ty si zlatíčko. Ďakujem." Povedala som to tak ironicky ako to len šlo. Nepohol sa. Ani ho nenapadlo protestovať či odísť. Založil si ruky na prsiach a uškrnul sa. Zdvihla som obočie a ukázala rukou na dvere. A čo spravil on? Zvalil sa do postele vedľa mňa. Tá jeho drzosť mi imponovala. Nebudem klamať. Prečo som sa asi upravovala. Nechcela som vyzerať ako v nemocnici, vedela som že si ma nájde. Podal mi do rúk DVD. Zamračila som sa.
"Čo to pre Boha živého je?" Otáčala som obal v rukách a potom som mu ho vrátila. "No. Videl som ťa v tom bare. Evidentne sa ti tá hudba páčila. Takže, keď máš taký strašný vkus na hudbu, dúfal som že tvoj vkus na filmy bude lepší." "Ak ma donútiš sa na to dívať, tak ťa umlátim tou sadrou na mojej nohe."
Jack
Pri tej vete sa na mňa usmiala. Po prvý raz sa mi zdalo, že sa bavím s pravou Sally. Tou čo bola ukrytá niekde pod výrazom namyslenej slečinky.
"Ani neviem ako sa voláš a už sa mi váľaš v posteli." Oprela si hlavu a pozerala mi do očí. Chvíľu mi trvalo kým som sa spamätal a odpovedal jej.
"Jack." Podal som jej ruku ale ona na mňa len vyjavene hľadela. "Čo je?" Pousmial som sa, nechápal som o čo ide.
"Jack?" Prikývol som. "To ako vážne? Jack a Sally?" Začala sa smiať. "Tak to fakt nemá chybu."
"Nejako sa nechytám. Vysvetlíš mi, čo je také vtipné na mojom mene?" Ľahol som si na bok a hlavu si oprel o ruku. "Ty si nevidel Predvianočnú nočnú moru? Tim Barton?" Len som nechápavo krútil hlavou a uškŕňal sa. "Celkom to na teba sedí. V tom filme bol Jack kostlivec. A Sally bola pozošívaná ako nejaká bábka."
"Tak to si celá ty. Pozri sa na tie hrozné jazvy. Fuj." Dodal som s úsmevom a jemne sa jej dotkol rán na rukách. Buchla ma do ramena a usmiala sa ešte viac.
"Mám návrh. Pozrieme si Predvianočnú nočnú moru a potom ten tvoj horor. Platí Jack?" Podala mi ruku a ja som jej ju letmo pobozkal ako v starých filmoch. Tuším som zazrel, že sa červená keď sklopila oči.
"Platí Sally."
YOU ARE READING
Prekliata náhoda
RomanceSally žije pokojný život typickej stredoškoláčky. Má plný šatník, na tvári vždy dokonalý make up, a mobil plný súčasnej komerčnej hudby. Zdá sa jej že život nemôže byť lepší. Potom sa ale prebudí v nemocnici a vedľa nej sedí neznámy chalan. Vysoký m...