26. augusta 2015
Milý priateľ,
už len jedenásť hodín do mojej operácie. Čiže je jedna hodina popoludní. Ach, od strachu sa až trasiem. Je to normálne? Viem, hovorila som, že nemám pre čo žiť, ale ja sa bojím. Panečku! Tak strašne moc, že možno... Ale nič. Vieš, má vôbec toto písanie listov nejakú pointu? Má to vôbec zmysel, keď píšem len ja a ty nie? Ach, to ako naozaj? Kedy mi skončí tento myšlienkových pochod. Mám strašne veľa vecí v mysli a nikdy ich nepovie po nahlas, lebo na nich do dvoch minút zabudnem. A prečo? Lebo tam sú už ďalšie myšlienky. Prišla ma navštíviť moja najstaršia sestra. Volá sa Sherry. Moji rodičia jej ho vybrali, vraj preto, lebo zrovna zasadili obrovské čerešňové sady. Zo slova cherry spravili Sherria a teraz ju aj tak voláme Sherry. Moja staršia sestra vraj príde o hodinu. Tá sa zas volá Morgan. Áno, vyberali nám zvláštne mená. Mňa chceli nazvať Nikoletta, ale pod Sherryným tvrdým názorom na to meno ma nazvali inak. Vieš, ty sa voláš Johann Nicolas Harley, máš tri mená, lebo si... Nechcem nás deliť na dve strany, tak asi takto... Vždy keď si poviem, čo mám rada, spomeniem si, čo sme spolu zažili. Tak napríklad... Mám rada čokoládu. Na tvojej narodeninovej oslave si mal čokoládové tortu a ohadzovali sme sa ňou. Mám rada knihy. Myslím, že tie naše problémy v knižnici stačia. Mám rada The Beatles. Jeden večer si prišiel ku nášmu domu, pod moje okno a začal si spievať ich pesničku Let ti be. Potom si sa vyšplhal až ku mne do izby a tam si si kľakol, akoby si ma chcel požiadať o ruku a podal si mi krabičku. V nej bol prívesok Forever= Navždy. Ale čo navždy? Pamätáš si to? Bolo to cca pred štyrma rokmi. Pár dní pred tou hádkou. Mali sme trinásť. Ach, krásne časy... Čo robím teraz? Jem čokoládu. Prečo? Pretože do večera mám už len desať hodín aj dvadsaťtri minút. Ach... Milý Johann, neviem, aké to bolo gesto, ale nechápem, ako som mohla u teba potom zhasnúť len po jednej hádke. Opustil si ma. Aj keď si mi dal prívesok Navždy. A navždy znamená, že nech sa stane čokoľvek, nič nás nerozdelí. Navždy znamená, že ma neopustíš. Nikdy. Ale ty si to spravil. Ostala som sama. Navždy sama. Tak...
TvojaCh. W.
ESTÁS LEYENDO
Dear friend...
Novela JuvenilMilý priateľ, možno nevieš kto som, ale ani to nepotrebuješ vedieť. Časom to zistíš, teraz na to nie je správny čas. Dúfam, že list, ktorý ti práve píšem, práve tento list, čo dúfam čítaš, neskončí niekde skrkvaný v koši. A tiež osobne dúfam, že ni...