Am urcat în maşină în timp ce Sam era atent la traficul aglomerat. Priveam cum stropii mici de apă alunecă pe fereastră.
Luminile oraşului stdăluceau frumos în întunericul profund al nopţii.
Un bâzâit îmi atrase totuşi atenţia.
Răspund fără să apuc să mă uit la apelant."Da..."
"Hi baby."
"Harry?"
"Da iubire. Unde eşti?"
Vocea lui suna diferit...de parcă ar fi băut.
"Te rog nu ieşii din casă. Ajung în maxim zece minute."
"Te aştept."-spune pe un ton pervers iar eu închid telefonul.
Chiar dacă era beat tot era adorabil. Indiferent de împrejurări, băiatul ăsta mă face să zâmbesc.
"Şi...cum ţi se pare tatăl tău?"-îmi distrage Sam atenţia făcându-mă să tresar uşor.
"E ok... Să spunem doar că mi-am schimbat părerea despre el. Nu e aşa rău pe cât îl credeam."
"Mă bucur. Am ajuns de două minute deci mă gândeam că vrei să cobori."
Deja? Când trecuse timpul? Tipul ăsta ori conducea ca un maniac ori am eu o problemă cu perceperea timpului.
"Oh... Scuze."
"La revedere!"
"Pa Sam."
Am ieşit din maşina neagră. Nici o lumină nu era aprinsă în casă, ceea ce m-a făcut să mă agit puţin.
Am intrat pe uşa pe jumătate deschisă. Casa era cufundată în linişte şi întuneric, doar lumina lumii pătrunzând prin ferestrele mari."Hei..."-strig suficient de tare ca oricine s-ar afla în casă să mă audă.
Nimic... Aceeaşi linişte.
"Harry!"
Nici de data asta nu-mi răspunse nimeni.
Minunat... Probabil a plecat Domnu ştie unde iar acum umblă beat pe străzile Londrei.Iau cheile maşinii mele şi o umbrelă de pe dulapul de lângă uşă.
Însă când vreau să deschid uşa simt cum nişte mâini se presează pe şoldurile mele.
Acestea mă trăgeau tot mai aproape până când am făcut contact cu un corp puternic şi bine definit. Un miros de alcool se simţea în aerul din jur."Ce faci baby?"
"Bună şi ţie... De ce nu e aprinsă nici o lumină în casă?"
"Îmi place întunericul..."
"Bine... Hai să te ducem în cameră. Nu am încredere să te las în starea asta."
Cu greu am reuşit să-l sprijin în timp ce urcam scările dar în cele din urmă am ajuns sus.
L-am lăsat puţin pe pat iar eu am plecat spre baie. Eram extenuat. A fost o zi plină iar tot ce vreau acum e să fac un duş...lung.
Dau jos hainele de pe mine şi las stropii de apă să-mi maseze corpul.
Închid ochii şi expir lăsându-mi capul pe spate.
Deodată simt cum nişte buze moi se strivesc de pielea gâtului meu."Hei...ce faci?"-spun fără să-mi deschid ochii.
"Contează?"-spune prinzându-mi talia şi întorcându-mă cu faţa spre el.
Mâinile mele au urcap pe pieptul său, degetele mele trasând conturul tatuajelor sale.
Stau în braţele lui în timp ce picuri de apă continuă să ne încălzească corpurile din ce în ce mai tare.
Acesta îmi ridică puţin faţa, aplecându-se şi presându-şi buzele catifelate peste ale mele.
Chiar şi acum încă mai simt acele firicele electrice traversându-mi corpul când face asta.
Ştiu că nu e complet conştient de ce face acum dar nu vreau să se oprească... Sunt aşa de egoist.
CITEȘTI
Bring me to life
Short StoryTotul a început cu un Crăciun oribil, petrecut alături de el. Cine s-ar fi aşteptat ca un băiat mangă, pe care din întâmplare l-am găsit pe stradă, în probabil cea mai geroasă iarnă prin care am trecut, o să aibă o influenţă atât de mare asupra mea...