Capitolul 10

184 17 10
                                    


Deschideam încet ochii clipind din ce în ce mai des. Simţeam cum capul lui Harry se aşezase pe spatele meu iar mâinile sale îmi înconjurau abdomenul ca şi cum aş fi fost un ursuleţ.
Corpul lui cald era lipit de al meu. Privesc pe fereastra din faţa mea. Nu era o vreme tocmai plăcută. Stropi mari de apă se izbesc de geam lăsând mici ropote asupra lui.

Deodată simt însă cum nişte degete încep să mi se plimbe în mod alert pe abdomen gâdilându-mă.
Nu se opri decât când şi-a dat seama că nu mai am aer.
Era deasupra mea, stând sprijinit în mâini şi privindu-mă cu un zâmbet adorabil.
Şi-a apropiat faţa de a mea lăsându-mi un sărut mic pe frunte dar nu a apucat să se îndepărteze că l-am tras spre mine, corpurile noastre lipindu-se iar eu presându-mi buzele peste ale lui.
Asta l-a luat puţin prin surpindere dar imediat şi-a aşezat mâinile pe şoldurile mele iar eu am continuat să mă joc cu cârlionţii lui rebeli.
Ne-am oprit în cele din urmă stând amândoi pe pat şi presându-ne frunţile.
Puteam vedea zâmbetul acela adorabil de care nu m-aş sătura nici într-un milion de ani...

"Te-ai trezit?"

"De ce?"-răspund confuz îndepărtând o şuviţă ce-i venea în faţă.

"Aşteptam de o oră să te trezeşti..."-spune arătându-şi din nou gropiţele după care, din nou, sunt mort.

"Dar...la cât te-ai trezit?"

"Ămm...pe la 7 şi ceva..."

M-am întors şi jur că mai aveam puţin şi săream în sus. Cursurile începeau în două minute iar noi nici nu ne trezisem bine.
M-am ridicat repede din pat grăbindu-mă jos.

"Mhm..."-îl aud pe Harry care vroia,probabil să-mi spună cava.

"Ce?"

"Nu că nu mi-ar plăcea să te văd aşa dar nu accept să mergem aşa la ore. Fundul acela sexy v-a fi admirat doar de mine..."-spune amuzat şi observ surprins că aveam doar lenjerie pe mine.
Îmi dau o palmă peste frunte ceea ce l-a făcut pe Harry şi mai amuzat şi mă îndrept spre dulap. Iau repede o cămasă şi nişte blugi negri trăgându-le pe mine cât mai repede posibil.
Îmi fac freza într-un timp record de nici trei minute dar, când ies din baie observ că Harry stătea foarte relaxat pe pat privindu-mă şi dând din sprâncene.

"Tu ce faci? Nici nu te strădui?"-spun începând să-i caut şi lui haine.

"Iubire..."-spune făcându-mă să mă întorc mai mult disperat.

"Ceee?"-spun şi simt cum îmi pierd răbdarea.

"Nu vom avea nevoie de hainele alea..."

"C-ce vrei să spui?"-zic extrem de nedumerit.
Atunci el se ridică, pentru prima dată, eu realizând că acesta era îmbrăcat cu...nimic...

"E sâmbătă..."-spune amuzat de faţa mea când am primit marea veste.

"T-tu... Tu unicorn tatuat!"

"Recunoaşte că acest unicorn are un corn magic..."-spune lăsându-mă mască. Fiinţele magice şi frumoase numite unicorni... I-ai distrus Harry! Sper că eşti mulţumit! Acum nu mă voi mai gândi niciodată la ei în modul inocent în care o făceam până acum.
Nu am apucat să-mi termin gândurile că simt două mâini ce mă trag spre el, la scurt timp corpul meu făcând contact cu patul moale.
Harry îmi descheie încet cămaşa fiind foarte concentrat la ceea ce face.

"Cât timp eşti doar cu mine în casă te sfătuiesc să renunţi la orice înseamnă material textil..."-spune privindu-mă foarte serios."Eventual...poţi sta în lenjerie în caz că avem vre-un musafir nepoftit."

Nu puteam să-mi abţin râsul dându-i drumul într-un mod foarte zgomotos.
Cu toate astea, Harry continua să mă privească foarte serios.

"S-s-stai...tu vorbeşti serios?"-spun transformându-mi râsul într-o stare de seriozitate.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 15, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Bring me to lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum