*
Bugün evde oturmaktan sıkıldım iş aramaya karar verdim ve iş aramaya başladım birtane buldum zengin bir aile hizmetçi arıyorlar mış evi biraz zor olsada buldum çok güzel bir köşktü hemen kapıyı çaldım açan o evin sahibiydi ne oldu diye sordu bende ben hizmetçilik için geldim dedim içeri davet etti ve birsürü acayip sorular sordu deneyimlimisin falan dedi ben hayır değilim dedim dedim herneyse işe alındın dedi yarın başlaya bilirdim ve başladığımda bu evde kalacaktım birde 18 yaşında çok taş bir oğlu vardı adı berk onunlada tanışmak için sabırsızlanıyordum hemen eve gittim havada kararmış yattım.sabah olmuştu bile hemen yeni işime gittim ve o aileye kahvaltı hazırladım bende o sırada birşeyler atıştırdım berk te ordaydı çok yakışıklıydı resmen ilk görüşte aşık oldum ama ona belli etmedim kahvaltı bittikten sonra ben mutfaktaydım berkte geldi benden su istedi ellerim titreyerek su verdim bana dedi ki burda canın sıkılırsa odama gele bilirsin x-box falan oynarız dedi peki dedim ama pek gitme ihtiyacı duymadım burda şimdilik işim bitmişti bende müştemilata biraz dinlenmek üzere gittim. Biraz sonra berk te odama geldi ne oldu dedim hiçdedi canımsıkıldı bende buraya geldim dedi ben hiç birşey diyemedim sadece otur diye bildim sanırım oda benim hakkımda büyük hisler taşıyor sanırım anlayamadım birden dudağıma yapıştı beni ne sanıyordu aşağlık bir sürtük mü hemen tokatı yapıştırdım ne yapiyorsun dedi ben hemen defol odamdan diye bağırdım hemen dışarı çıkıp gitti bede o korkuyla hemen uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hizmetçi Lütf'u Aşk
RomanceHayat bazen seni alır götürür ve nezaman ne mevkide olacağını bilemezsin