14. bölüm

222 11 2
                                    

Berk öyle deyince utanmıştım kızardım sonra bana dönüp utandın güzel kız dedi ve sarıldım sonra bana dönüp hadi gel benimle sana bir süprizim var dedi ve beni mutfağa götürdü ben ee hani süpriz dedim sana çikolatalı pudig yapıyımmı dedi ben sen puding yapmayı biliyomusun ki dedim tabi ne sandın dedi ben hadi yap ta görelim dedim sonra berk dolap'a yöneldi oradan hazır toz puding'i aldı bende ee hani sen yapacaktın dedim berk'te bana dönüp evet ben yapacagım sonuçta ama dimi dedi bende kısmen dedim sora ee hadi ne duruyoruz yapalım dedi berk bende peki başla bakalım bay cool dedim güldü sonra bitane tencere aldı sonra buzdolabından süt aldı sütü tencereye koyduktan sonra ısıtmaya başladı süt çok ısındı ve en güzel yeri puding tozunu süte döktü ve karıştırmaya başladı puding hazırdı artık soğuması için kaseye koydu bak bakalım küçük hanım ben puding yapabiliyormuymuşum hmm evet güzel olmuşnaferin bende sanmıştımki hiç bişey bilmeyen kasıntı birisin ama öyle olmadığını anladım dedim pudig'i bitirdim ve berk'e dönüp ee şimdi nabıyoruz dedim berk'te çıkalım biraz dışarı dolaşalım dedi ben ama annen dedim berk bişey olmaz gel hadi gidiyoruz dedi bende peki deyip çıktım peşinden kendi arabasıyla gidiyorduk geldi önce benim kapımı açtı ve buyrun hanım efendi dedi bende sadece gülümsedim ve bindim sonra kapıyı kapattı ve kedi de bindi sonra çalıştırdıktan sonra bahçeden çıktık ve gezmeye başladık.....

hizmetçi Lütf'u AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin