************
Çoktan sabah olmuştu ve ben kahvaltı hazırlamaya geç kalmıştım hemen telaşla üzerimi değiştirip köşk'e geçtim ama içeri girdiyimde birde ne göriyim kahvaltı hazırlanmış ve berk,annesi birlikte kahvaltı ediyorlar birden içimden ne oluyor ya dedim şaşkın bakışlarka masanın yanına gittim beni gören berrin hanım günaydın kızım otursana kahvaltı yapalım dedi ben hala şaşkınlığımı atlata mamıştım ve sandalyeye oturdum olanları berrin hanım anlatmaya başladı seni oğlum severken benim seni burda çalıştıracağımımı sandın artık yeni hizmetçimiz ayça bize yardım edecek dedi ben birden panikledim yani ben kovuldummu diye sordum berrin hanım hayır yanlış anlama sen kovulmadın artık bu evde yaşamanı istiyorum bir birey okarak dedi ben çok mutlu ve şaşkındım anca şunları diye bildim teşekkür edrim berrin hanım dedim berrin hanım sen bunu çoktan haketmiştin dedi ben sadece gülümsedim çok sevinmiştim ve daha sonra kahvaltıya devam ettik kahvaltıyı bitirmiştik ayça gelip masayı topladı sonra ben elimi yıkamak için üst katta bulunan banyoya gittim ellerimi yıkadıktan sonra aşağıya berk in yanına indim nabiyosun berk dedim iysen bende iyi dedim ve berk benim canımsıkıldı ben odama X-BOX oynamaya gidiyorum dedi ben utangaç tavırlarla şey bende gelebilirmiyim biraz sıkıldımda burada dedim berk tabi gelebilirsin dedi ve odasına gittik odasına daha önce hiç girmemiştim odası büyük ve bir okadar'da ferah'tı berk hiç tahmin ettiyim gibi düzensiz biride deyilmiş aksine çok düzenli ve temiz biriymiş berk X-BOX'un yanına gitmiş ve ençok oynadığı bowling'i açmış bu oyunu daha önce hiç oynamamıştım ne gerçekte nede oyun olarak yani oynamayı bilmiyordum kısaca sonra berk'in yanına gittim ben nasıl oynanıcağını bilmiyorum ki dedim berk merak etme ben sana öğreticem dedi ben peki deyip bowling topunabenzeyen hatta birebir aynısı bir top verdi tek farkı kablosunun olmasıydı sonra bana dedi ki şimdi buradaki deliklere parmaklarını sokacaksın ve ekrana doğru atıyormuş gibi fırlatacaksın dedi ben peki hadi oynayalım dedim ve oyun başladı ben tam anlamış olmasam bile bir iki defa oyunu kazanmıştım bana dönüp aferin anladın sen bunu dedi ve oyunu bitirdik..Arkadaşlar voteler önemli neolur vote atın .
Devamı diyer bölümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hizmetçi Lütf'u Aşk
Storie d'amoreHayat bazen seni alır götürür ve nezaman ne mevkide olacağını bilemezsin