9.Bölüm

748 22 0
                                    

*********
Bende işlerime başladım berk'in odasını topladım odaları süpürdüm sildim mutfağı topladım Berrin hanım odasını'da topladım sonra berrin hanım seslendi merveee gel.. hemen misafir odasına gittim  buyrun dedim Berrin hanım 2 kahve yap ve buraya gel dedi peki'de diyeri kime dedim sana diye cevap verdi mutfağa kahve yapmaya gittim kahve leri hazırladım ve güzel bir tepsiye koyduktan sonra misafir odasına gittim Berrin hanımın kahvesini oturduğu koltuğun yanındaki sehbaya koydum ve karşısındaki koltuğa'da ben oturdum kavemide önümde duran aşap altın işlemeleri olan masanın üzerine koydum berrin hanım kahvesinden bir yudum aldı ve şöyle dedi sen neden içmiyorsun dedi ben içiyorum deyip kahvemi yudumladım biraz gerilmiştim sonrada getirdi bak merve biz eşimle ayrılmak zorunda kaldık ve berk'in de erken yaşta evlenip mahf olmasını istemiyorum onun için seni onun yanında görünce ters davranıyordum ama berk seni seviyor onun için birşey demiyeceğim onu uzun zamandır böyle görmüyor'dum onun için senden teşekkür ederim dedi ben şok olmuştum meğerse berk beni ilk günden beri seviyormuş ve annesinede söylemiş ben önemli deyil dedim ve bir sessizlik oldu ardından'da berrin hanım hadi daha ne bekliyorsun berk'in akşama süprizi var hazırlanmaya başlasana dedi peki deyip ben kahve fincanlarını aldım ve fincanları bulaşık makinesine koyduktan sonra müştemilata hazırlanmak üzere gittim kar beyaz olan ve değişik işlemeleri olan elbisemi giydim sonra makyajıma başladım çok açık bir penbe far'la başladım ve hafif pudra ve eyeliner çekip makyajı bitirdim sonrada zar zor para biriktirip almış olduğum inci setimi kutusundan çıkarttım içinde inci kolye inci küpeler inci bileklik ve inci bir broş vardı onları'da taktıktan sonra hazırdım ve çok geçmeden kapı çaldı....

DEVAMI DİYER BÖLÜMDE .....!

ARKADAŞLAR OYLARINIZI VE  YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

hizmetçi Lütf'u AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin