SİYAH HAYALLER

190 12 0
                                    

Yer ve zaman kavramları çok farklı değil mi?
Meçhulu bilinmeyen bi yer ve hiç durmayan bi zaman.
İnsan buna inat yeni yerler arayışındadır.
Ben bi arayışdan ziyade o yolun önüme çıkmasını bekleyenlerdenim.
Konu aslında bu degil yolda karşılaşıcagınız kişilerdir. Bu kişiler meçhul yolun bilinen kişileridir.
Beni o yolda annem bekliyo olucak ve yolun sonuda dayıma açılacak. Benim yaşamama sebep olan adam Bekliyo olucak. Ben Babamla başladıgım yolu Dayımla bitiricem. Benim hep söyledigim bi cümle var 'iyi ki babam beni bıraktı ,yoksa görebilir miydim? Dayımın babalıgını' Ben depresif bir kişiligim ama insanları mutlu etmenin yolunu çok iyi bilirim , tıpkı kendimi mutlu edemmedigim gibi. Yaşadıklarım babamın hatasıydı ama yaşıyacaklarım dayımın hazinesi.
Babam uyuşturucu satıcısı olabilir
Veya onlarca kez cezaevine girmiş olabilir bu sadece geçmiştir. İstedigi kadar berbat bir kişiligi olsun. O benim Babam.Atam. Ama şu koyuyo insana hani baban vardır dertleşirsin , o anki güçsüzlügünü sadece o görsün istersin , tiz bir sesle babaa diyip boynuna sarılıp hıçkırarak aglamak istersin. Keşke yanımda olsaydında sadece babaa diyebilaeydim be adam.

Allah'a emanet olun.
En kısa zamanda devam edeceğim

Bir Çocugun Akıl Almaz Hayatı (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin