Uchida Aki

4.3K 193 10
                                    

Na obrázku Aki .Píšu já.

Věk: 17,5 let

Výška: 189 cm

Vzhled: Jsem vysoký štíhlý kluk s lehce sportovní postavou. Můj vzhled připomínal již od malička delikventa a pokaždé, když jsem se to pokusil změnit, dopadlo to ještě hůř. V jednom uchu nosím tři kroužkové náušnice a ve druhém tunel. Mé olivově zelené oči mi překrývá moje zlatavě blond hříva, která mi občas přes ně spadá. Nejčastěji nosím roztrhané tmavé džíny, na kterých mám několik řetězů. Svůj vzhled nějak neřeším, ani se nečešu, jen si vždy prohrábnu vlasy a tím končím.

Povaha/,,něco jako životopis?": Byl jsem hodný poslušný přátelský ovlivnitelný malý klučík, ale to se před třemi lety změnilo. Momentálně jsem delikvent a to na plné čáře, většina lidí se mi bojí podívat do očí, natož na mě něco zkusit, i když... pár ,,delikventů" tak si říkají, z jiných škol, se semnou stále chtějí utkávat. Momentálně jsem na naší škole idolem, což jsem zrovna nechtěl, ale proč ne, když mi ty paka sami nosí peníze, obědy a podobné kravinky. Nejsem typ člověka, co jen tak někomu dokáže odpustit, podle toho, co provedl. Jsem celkem otevřená osoba, která si svůj názor nenechá nikdy pro sebe, což mě mnohdy dostává do potíží.

Musím přiznat, že když jsem sám, jsem docela dobrá duše, ale lidé mě tak neberou a tak se mezi nimi chovám jako zvíře.

Životopis: Narodil jsem se v Japonsku, kde momentálně žiju, ale do mých třinácti let, jsem žil převážně v Evropě. Moje rodina je velice komplikovaná, ještě aby ne. Můj otec je herec, co cestuje po celém světě a matka taktéž. I já jsem hrál v několika filmech, stejně, jako mí sourozenci, ale nikoho z nás to moc neuspokojovalo. Můj starší bratr Izuu žije se svou ženou v Itáli, kde vede několik firem. Aiko, starší sestra, které je 25, již deset let pracuje v modelingu a začíná i kariéru módní redaktorky. Kvůli práci mých rodičů jsme se často stěhovali, můžu říct, že jsem poznal snad všechny státy Evropy a Ameriky, procestoval všechny kontinenty (až na ty neobydlené) a naučil se několik cizích jazyků. Jenže... práce je důležitá, a tak se naše rodina kompletně rozdělila a mě s mým malým bráškou Hirem, poslali do Japonska za strýcem a tetou.

Začal jsem brát různé brigády, abychom s bráškou, naší ,,rodině" (teta, strýc) nepřekáželi. Jednou jsem je zaslechl, jak si povídají a od té doby se snažím jim zmizet ze života, protože... kdo by řekl o vlastní rodině, že je jako mor, co zamořil jejich dům? Ještě k tomu se bojí, abych jim nezkazil, nebo dokonce neznásilnil, jejich 14 letou dceru. Což je dost vtipné, nelíbí se mi a ani...

Momentálně již bydlím tři roky na internátu a platím jim nájem za Hira. Díky bohu, momentálně nemám spolubydlícího, protože můj minulý utekl hned první den XD. 7Bohužel jsem zase propadl, minulý rok jsem d dal s odřenýma ušima, tento však již ne. Nesnáším školu, občas tam ani nechodím, proto mi několikrát ředitel vyhrožoval vyhazovem, ale sám ví, že mě vyhodit nemůžou, ani kdyby chtěli. Můj táta je jejich největší sponzor, což ovlivňuje běh školy. Ať provedu cokoliv, nic se nestane.

Dokážu odejít klidně v půlce hodiny nebo si tam zapálit cigáro.

Nedávno jsem si našel partičku kluků, se kterýma je fakt sranda. Jednou jsme dokonce někomu zdemolovali auto.

Má přání a zájmy: Rád maluju. Několik let hraju na kytaru a zpívám, chtěl bych se stát zpěvákem, ale nevím, raději bych byl možná sumo zápasníkem XD Poslouchám rockovou a metalovou hudbu, občas pop a takové ty známe s*****. Přál bych si, aby naše rodina byla zase pohromadě.

Miluju všechno jídlo XD Jsem strašný žrout, a přes to nepřiberu. Miluju malinkatý zvířátka, měl jsem štěně, ale to po půl roce zemřelo na nějakou nemoc v cizině.

Nesnáším: Nesnáším sladkosti. Už vůbec nemůžu vystát ty kretény, kteří se řežou, jestli chtěj, tak já je zmlátím. Nesnáším takové ty uplakánky, co nedokážou nic jiného.

Jak zjistil, že je gay?: Nezjistil, chodil s pár holkama, ale po týdnu se rozešli, nějak ho to k nim netáhlo. Momentálně s nikým nechodí, ale balí holky všude možně, ale štve ho, že ho nikdy žádná nevzruší na tolik, aby měl stojáka. Dokonce ani při masturbaci, když se dívá na porno. (jo je to strašnej úchylek) XD

Je to úchyl, co myslí skoro při každé situaci (když někdo řekne dvojsmysl a tak...) na úchylárny.

Zajímavosti: Co říct... asi už není co dodat XD Jen to, že se změnil v den, co se vrátil zpět do Japonska.

Akinikko (yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat