Tak, po dlouhé době je tu již očekávaná další kapitola, taky je značně dlouhá XD Doufáme, že se bude líbit.
Znuděně jsem se podíval na Nikka, mám na něj chuť a nudím se. Ještě jednou jsem mžoural na televizi a pak na Nikka, nemám ani nad čím váhat. Natočil jsem se k němu, přitáhl si ho za rameno a olízl mu nos.
*To si dělá srandu! Mě bolí zadek a on už zase začíná!* ,,Eh, Aki? Já to s tím psem nemyslel vážně, tak mi nemusíš olizovat nos. Nebo to myslíš trochu jinak?" zeptal jsem se ho trošku nabroušeně.
,,Ale čumáčku... ty jsi přece můj zákusek, tak neodporuj. Chci jen hoooodně pusinek. Sem, sem, sem a taky sem." Ukázal jsem na místa, kam mě má políbit.
Protočil jsem oči v sloup a pak jsem tomu ,,malému" dítěti začal dávat pusinky na čelo, na tvář, na koutek pusy a nakonec na pusu a to jsem tu malinkou pusu proměnil v líbání.
Uchopil jsem ho za pas a přesunul si ho na klín. Naše polibky jsem prohluboval a nenechal ho nadechnout, chudáček byl celý rudý jako rajčátko. Nakonec jsem se odtáhl, ale jen na pár vteřin a pak se znovu přisál na jeho vlhké rty. Přitom jsem ho hladil na zádíčkách a prdelce.
Nemohl jsem se nadechnout, jak mě líbal. Pak se dotknul mého zadečku a já jsem mu do polibku vzdychnul a toho asi trošku nabudilo... Začal jsem si uvědomovat, že si asi zítra nesednu, jestli to nějak nepřeruším.
Oh bože, tohle mi nedělej, nevzdychej, jinak se zblázním. Tak moc bych ho chtěl, ale... asi by se na mě naštval. Odtáhl jsem se a popotáhl:,,Můžu si tě aspoň svléknout a vzít do postýlky? Slibuju, že nebudu dělat nic divnýho." Kouknul jsem na něj psíma očkama.
,,Divnýho???" zarazil jsem se. ,,Nechtěls říct úchylnýho?"
,,Jak chceš, mě na tom slovíčkaření nezáleží." Pousmál jsem se a složil mu hlavu do klína a přivřel oči.
Trošku jsem zčervenal, když jsem si uvědomil, že má hlavu kousek od mého ... Pak jsem se trochu vzpamatoval a přikývnul jsem, ale uvědomil jsem si, že to nemusel vidět, tak jsem nejistě dodal ,,J-jo, můžeme se jít m-mazlit."
Prudce jsem nadzvednul hlavu a šťastně se na něj zazubil. Přikrčil jsem se k němu a dal mu pusinku do vlásků. Chytil jsem ho pod zádíčkama a koleny a odnesl ho k sobě do postele.
Několika pohyby jsem z něj serval všechno oblečení, až na trenky a sám se taky vysvlíkl.
Lehnul jsem si k němu a pomalu ho začal líbat.
Na chvíli jsem si přišel jako nevěsta, ale to mě okamžitě přešlo, když ze mě strhal skoro všechno oblečení. Pak se na mě natiskl a začal mě líbat. Objal jsem ho kolem krku a snažil jsem se mu být co nejblíže, protože jsem si začal uvědomovat, že jinak sletíme z postele a ten pád už bychom zažít nechtěli... ,,A-aki? Miláčku..." začal jsem nejistě mezi polibky.
,,Copak?" lehce jsem se naklonil, což jsem neměl dělat, Nikko málem sletěl z postele.
,,Ou, tak to bylo těsný. Tak to ne. Víš co? Já jo." Postavil jsem se a rozešel se k Nikkově posteli.
,,Ty mi čteš myšlenky" vykouzlil jsem úsměv na tváři a sledoval Akíska, jak přitahuje mou postel k té jeho. Když už postýlky byly, tak jak měly být, tak si Aki vlezl zase za mnou a já se k němu přitulil jako malé kotě.
Ležím na zádech a Nikko mi zahřívá hrudník, je jako moje osobní vyhřívaná dečka.
Rukama jsem si ho pečlivě celého prozkoumal a pak zamlaskal:,,Jestli tě ráno nenajdu v posteli, tak ti zaručuju, že tě prdel bolet nepřestane." Koukal na mě jako boží umučení a já málem puknul smíchy:,,Neboj, já to tak nemyslel, ale... to, že tady budeš ležet, až se vzbudím platí."