6. kapitola- jednou nestačí...

2.5K 183 11
                                    

Z příjemného snu o mně a Akim mě vzbudil otravný zvuk budíku. Protáhl jsem se, ale to jsem neměl dělat. Bolest mi projela celým tělem. ,,Auuuuu!" zakňučel jsem. ,,Akíí! To bolíí!" Otočil jsem k němu aspoň hlavu. Stále spal. ,,Akísku, VSTÁVEJ!" začal jsem jemně, ale pak jsem na něj zařval. Aki sebou trhnul a zamžoural na mě, jak mrtvě ležím vedle něj a skučím bolestí vystřelující od spodu páteře.Pootevřel jsem ospale oči a zablekotal:,,Spi lásko." A položil jsem si znovu hlavu na polštář, čímž jsem znovu usnul. Zdál se mi nádherný sen, o mě a Nikkovi, požádal jsem ho o ruku a měli jsme veeeeeelkou svatbu a nejlepší byla naše svatební noc.

*Se mu řekne ,,Spi lásko" jeho nebolí celý tělo a já, narozdíl od něj nemám bohatého tatínka, takže do tý školy musím. Jen nevím, jak to udělám.* ,,Ano" vyrušilo mě z přemýšlení Akiovo zamumlání ze spaní. Pokusil jsem se veeeeelmiiii pooomaaaluuu posadit, tiše jsem u toho kňoural bolestí. *Musím se dostat do sprchy* byla má jediná myšlenka. Teda, až na tu bolest. Velmi pomaličku jsem se dobelhal ke skříni, kde jsem vytáhl nějaké oblečení a vydal jsem se ke koupelně, kde jsem se s obtížemi svlékl a vešel do sprcháče. Pustil jsem na sebe teplou vodu a cítil jsem, jak se mi pomalu uvolňují svaly. Užíval jsem si teploučkou sprchu, když jsem uslyšel nějaké šramocení.

Ucítil jsem, jak se odpružila matrace. Pomaličku jsem naklonil hlavu a pozoroval Nikka. Když už vlezl do sprchy, nedalo mi to a šel jsem za ním.

Dneska je škola, kam samozřejmě po včerejším skvělém dnu určitě nepůjdu, stejně, jako Nikko.

Vlezl jsem za ním do koupelny a zezadu ho obejmul. Promáčel jsem si sice všechno oblečení, co jsem měl na sobě, ale za to mi to stálo.

,,Nikko." Zašeptal jsem mu do ouška.

,,Proč jsi něco neřekl, mohl jsem nám napustit vanu." Zakňoural jsem a přitiskl své rty na jeho krk.

,,Nechtěl jsem tě budit, miláčku, když se ti zdálo něco krásného" usmál jsem se na něj. Chvíli jsem si užíval tuhle chvíli, ale pak jsem si vzpomněl na školu *Chjo, mě se tam vůbec nechce.* ,,Aki? Víš, že musíme do školy?" zašeptal jsem sklesle. ,,Sice nevím, jak tam budu sedět, ale bohužel tam musím." povzdychl jsem si a opřel jsem se o něj s mírným syknutím bolesti.

Pohladil jsem ho po bocích a několikrát políbil jeho krk:,,Nikam nejdeme, táta už to zařídil. Jsme podle jeho soukromého doktora oba nakažení virózou, kterou jsme chytli o víkendu nás na chatě. Takže tři dny nikam nejdeme a neboj... nikdo ve škole se nezajímá o to, jestli je to pravda nebo ne, když jim to napíše můj táta, tak je to pravidlo." Ušklíbl jsem se na něj a otočil si ho k sobě pro snazší líbání. Naklonil jsem se k němu a po několika letmých polibcích mu začal zkoumat ústa jazykem.

,,Mmmm, jsi úžasnej!" zamumlal jsem mu do polibku. Dal jsem mu ruce kolem krku a úplně se ponořil do polibku a zapomněl na bolest. Tisknul jsem se k němu víc a víc. Aki přerušil polibek a začal si rozepínat knoflíčky na košili, tak jsem mu s nimi pomohl, pak šli dolů jeho trenky a zase zapnul vodu a začal mě líbat. Pak vzal do ruky sprchový gel a začal mě mydlit, až jsem byl od hlavy až k patě pokrytý bublinkami. Tak jsem se na něj přitiskl a obejmul ho, aby z toho taky něco měl XD.

Zajel jsem mu rukou do vlasů a... mám takový divný pocit. Otočil jsem ho k sobě zády a ohnul ho. Začal jsem ho líbat na zádech, až k jeho dokonalé prdelce. Pevně jsem mu zmáčknul půlky a začal je hladit rukou.

,,Aughh" zasyčel jsem trošku bolestí, ale i zavzdychal zároveň. Prohnul jsem se v zádech a natlačil se na něj zadečkem. Užíval jsem si tu chvíli s ním. *Možná zase bude i něco víc* problesklo mi hlavou, ale snad mě nebude tak týrat, když jsem ještě celý rozbolavělý. I když... začínám mít trochu chutě...

Jemně jsem do něj začal pronikat jazykem a začal s ním různě pohybovat. Je to hrozně mučivé, nemoct... Grrrrr... ale kdyby řekl, že to chce...

Strčil jsem do něj jeden prst, co nejopatrněji, abych si Nikka nepoškodil.

,,Aghhh" to bylo tak příjemné, co dělal. ,,Lá-ásko, ach, chci tě vhí-íc" zamumlal jsem mezi vzdychy. Zase jsem se na něj natiskl a čekal jsem, co bude dál. *Doufám, že to bude zase krásné*

Pomalu jsem do něj vniknul i druhým prstem a začal si s nimi hrát. Pak jsem ještě přidal třetí a čtvrtý. ,,Hmmm, seš tam tak hezky teploučkej." Zamlaskal jsem mu do ouška. Tak nějak jsem čekal, že řekne něco ve smyslu:,,Přestaň, nestačilo ti to včera?!" nebo:,,Já nechciiiii!"

V poličce jsem nahmatal nějakej chladící gelík, tak jsem otevřel lahvičku... když tu mě napadlo, že tam toho je celkem málo a byla by škoda něco utrousit... navíc, má takovej dobrej tvar... Hmmm.

Ohnul jsem Nikka tak, aby na mě vystrčil prdelku a rukama se opíral o zem. Ještě jsem mu trochu naslinil vchod a pomalinku do něj částečně vpravil lahvičku. Tekutina uvnitř se do něj začala pomalu vlévat.

Jen jsem vzdychal a sténal, když najednou Aki do mě strčil něco studeného. Vyjekl jsem. *Co tam zas vymejšlí?!* ,,Aki? Cos to do mě strčil? Je to studený!" zakňoural jsem

,,Promiň miláčku, ale nechci s tím zbytečně plýtvat." Zakřenil jsem se a pokračoval jsem dál. Ten jeho výraz, když má tu lahvičku v sobě... taaaaaaaak sladkej. Nemohl jsem si to odpustit a být na něj stále hodnej, když se tváří tak neodolatelně. Jsem jako malé dítě, chci si stáááááále hrát. XD

Lépe jsem uchopil lahvičku a začal s ní pohybovat, jenže... jak byla kluzká, tak mi nějak vyklouzla a jak byl Nikko v rázu, tak jí do sebe vcucnul.

,,ÁÁÁÁÁÁ!!!!!! Akííí!!!! To není prdel!!! Vyndej ze mě tu lahvičku!! Okamžitě!" začínal jsem panikařit ,,Co když to nepůjde?! Co s tím?! Co když s tím budu muset k doktorovi?!! Jak jim to vysvětlím?! To bude trapný!! A budou se mi jistě smát!" začaly mi téct slzy. Nesnáším doktory. A už vůbec tam nechci jít s tímhle! Pomooc!

,,Nebreč." Začal jsem ho chlácholit. Přistoupil jsem k němu zepředu a otřel mu slzičky. ,,Neboj, ... mělo by to jít snadno bezbolestně, když je tam ten lubrikant, tak jen trochu zatlač a ono se to dostane ven, ju?" prohrábnul jsem mu vlásky a přitisk nul jsem si ho na hruď.

Snažil jsem se podle jeho pokynů a opravdu to fungovalo. Aki najednou vykřiknul:,,Už vidím hlavičku! Teda lahvičku. Ještě trochu zatlač!"

Pomalu jsem jí z něho vytáhnul a začal ho líbat na zádech. Teď je celý obsah dokonale v něm. ,,Dokonalé." Špitnul jsem.

Trochu jsem se k němu natisknul a jemně se zeptal:,,Můžu?"

,,J-jo" odpověděl jsem mu trochu roztřeseně, přeci jen jsem ještě byl malililinko v šoku z té lahvičky. Jemně do mě proniknul. ,,Ach! Aki" začal jsem vzdychat do jeho jemných přírazů. Asi mě fakt nechce zničit po včerejšku.

Vím... vím... opatrně, přijde mi to, jako když zacházíte s malým, roztomilým, domácím mazlíčkem, kterého nesmíte rozplácnout, jako s křečíkem XD.

Brutálně pomalu jsem do něj přirážel, je to až k nevydržení, chtěl bych začít přirážet tvrději rychleji, ale... to možná, až ho nebude bolet prdelka.

Cítil jsem, jak mi začíná pulzovat úd a i Nikko vypadal, že už to nebude dlouho trvat.

Přirážel opravdu jemně a pomalu. Mučil nás tím krásným pomalým tempem. Dostávali jsme se se k vrcholu velmi pomalu, ale krásně. Vzdychal jsem a nemohl jsem se té jemnosti nabažit. Pak si mě přirazil i rukama a já se udělal a on chvíli po mě. Vydýchával jsem se v jeho náručí. ,,No a můžu se jít umýt zase!" postěžoval jsem si naoko, pak jsem si vzpomněl, že jsme vlastně nevypli vodu ,,Jen doufám, že má tvůj táta opravdu dost peněz, protože účet za vodu bude tenhle rok asi vysoký, jestli spolu budem pořád takhle ,blbnout"" zasmál jsem se a políbil ho. ,,Byl jsi úžasný, miluju tě" zamumlal jsem mu do polibku.


Akinikko (yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat