4.kapitel

181 14 3
                                    

//1 måned senere//
Mig og Luke var blevet rigtig gode venner. Jeg kunne stole på ham og fortælle ham når jeg var ked af det. Jeg havde også mødt de andre drenge. Calum, Ashton og Michael. De var rigtig søde at være sammen med. Jeg fandt ud af at 5sos skal opvarme for One direction. Så jeg så både min bedste ven og mine yndlingsdrenge.
Vi var på vej til London nu min famile og jeg. Vi havde lavet en tur ud af det så min søster også kunne se London. Det var min søster og jeg der skulle ind og se drengene og møde dem. Jeg glædet mig helt vildt. Jeg hørte musik på vej der over og selvfølgelig hørte jeg One direction. Vi var taget af sted to uge før de kom bare for at se London og selve England. Flyet landet med et bump og min søster blev mega forskrækket. Jeg grinede lidt af hende. Da vi havde fået vores bagage  og var på vej ud af lufthavnen, så vi en masse paparazzier og skrigene piger. Der måtte være nogle kendte. Men hvem? Min søster trak mig hen for at se hvem det var. Hvorfor tænkte jeg ikke på det. Det var selvfølgelig 5sos og One direction. Min søster begyndte og prøve og få Harrys opmærksomhed, han kikkede hurtigt på hende og vinkede. Luke så mig ikke heller ikke nogle af de andre. Der var også mange så det var lidt umuligt og få øje på en bestemt person. Vi kom ud af menneske mængden og hen på hotellet. Vi havde den flotteste udsigt. Man kunne se London eye (se billede). Jeg delte værelse med Ida og mine forældre havde inde ved siden af. Der var en dør imellem så vi kunne åbne og gå ind til hinanden. One direction koncerten var om fredagen, så vi havde to dage til at falde til.

(Ikke rettet)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Tak for de 100 læsere💗det betyder rigtig meget❤️ håber i kunne lide kapitlet😊

Love can hurtTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang