7.kapitel

171 12 1
                                    

Emilys synsvinkel
Koncerten var så god. Jeg elsker virkelig de dreng. Min søster var helt oppe og køre hele aften som om hun var fuld. Anyway vi kom hjem også skete der ikke så meget. Jeg mødte også Luke og de andre. Harry spurte om vi kendte hinanden. Så kom vi med historien om hvordan vi mødte hinanden. Niall kikkede på mig lidt usikkert. Jeg fattede ikke helt hvorfor.

Om morgen
Jeg stod op ved 10 tiden. Min søster sov stadigvæk. Holy hun plejer at være oppe ved 8 tid det er nyt. Jeg tog noget comfy tøj på og gik ud af værelset. "Hvad?" jeg blev helt forbavset og sur. Morgenmad's restauranten var....LUKKET!! Åbnede først kl 12 igen. Jeg kom mig lidt over chokket og gik ud for at finde  en starbuks or something like that.

Der var mange mennesker mest foratningsfolk. Jeg gik ikke langt før jeg fandt en starbuks. Yaassss. Da jeg kom ind var der ikke så mange mennesker. Hvorfor har de så mange gode ting?! Tilsidst besluttede jeg mig for en frappuccino med karamel og en croissant. Da havde betalt og fået mine ting, satte jeg mig på en af de der barstole. Jeg begyndte og spise min croissant, mens jeg kikkede rund i butikken. Der var 3 foratningsfolk og ovre i hjørnet sad der 3 unge drenge tror jeg. Der var lidt mørkt ovre i hjørnet.
Da jeg var færdig med min croissant gik jeg ud. Jeg havde stadigvæk noget af min frappuccino tilbage så den gik jeg og drak mens jeg nød morgen. Jeg nåede ikke langt fra starbuks, da en (lidt ældre end mig) dreng løb ind i mig. Min frappuccino splattede ud på jorden." Ej det må du virkelig undskylde jeg.." " Det er okay jeg så mig vist heller ikke for" afbrød jeg. Først der kikkede jeg igen op i de smukke blå øjne." Hej"fik jeg sagt." Hej igen."sagde han. Vi stod og kikkede på hinanden lidt tid før han sagde." Lad mig købe en ny." " Ej det behøver du ikke Niall." "Jo kom." Vi gik ind på starbuks ingen. Da jeg sagde mit navn der skulle stå, kikkede alle på mig. De må tænke"shit hun er grådig." Ja jeg er.

Da jeg fik min frappuccino gik Niall hen i hjørnet til de 3 andre. Wtf tænkte jeg. Men da de kom lidt frem i lyset kunne jeg genkende dem. Vi var samlet igen. Lyder lidt som et broderskab eller sådan noget😂" Hej Emily" sagde Liam begejstret." Hvordan har din søster det?"spurte Harry mens han rødmede lidt. Sødt." Hun har det godt" sagde jeg og smilte.

Vi havde siddet og talt i noget tid, da min telefon ringede.
Telefon samtale
E: Emily I: Ida
E: Hallo
I: Hvor er du henne?
Jeg havde helt glemt og sige at jeg gik
E: på starbuks med 1D
I: ER DU?!
E: ja jeg kommer om 10 min
I: okay hils Harry og de andre
E: det skal jeg nok. Hej
*telefon samtale slut*
"Hvem var det?"spurte Liam." Bare min søster. Jeg skulle forresten hilse især til dig Harry. Harry lille ansigt lyste lidt op." Tak." "Når men jeg må smutte vi ses måske." Jeg nåde ud på gaden, men Niall kom løbende hen til mig." Jeg tænkte om du havde lyst til at finde en dag og være sammen bare dig om mig." Han rødmede lidt. Havde Niall Horan fra One direction lige inviteret mig ud." Ja"sagde jeg måske lidt for begejstret." Super. Kan jeg så ikke lige få det nummer?" " Jo her" jeg skrev mit nummer ind på hans telefon." Så ses vi." "Ja vi ses." Han løb ind igen og jeg havde lyst til at danse og spjette helt vildt, men spillede cool. Det gik ikke så godt fordi jeg smilede hele vejen hjem. Da jeg fortalte min søster det skreg hun helt vist og hoppede rundt.

(Ikke rettet)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Det var det 7 kapitel håber i kunne lide det☺️skriv i kommentaren hvis jeg skal lave flere synsvinkler med fx Niall. Men eller må i have det super dejligt😂😘

Love can hurtWhere stories live. Discover now