Vi var taget hjem igen. Niall var helt knust og det var jeg også. Vi var ikke som sådan kærester, men jeg tror vi havde noget sammen. Jeg var fyldt 19 for en måned siden. Jeg var blevet færdig med skole eller hvad man vil kalde det. Min aftale med min mor og far var at jeg skulle bo i London og studere vidre i de næste måneder. Min lejlighed lå i nærheden ad hvor jeg skulle studere. Jeg sad i flyet på vej til London. Lugten af flymad gav mig den sygeste kvalme. Manden ved siden af mig snorkkede rigtig højt, men min musik overdøvede det.
*Niall's synsvinkel*
"Når drenge skal i lave noget spændene i juleaften?" James smilede til os. Jeg kikkede på drengen. " Jeg skal holde jul her i London" sagde jeg. De andre nikkede og sagde det samme." Og Louis du har fødselsdag imorgen. Skal du bare være sammen med drengene?" Han kikkede på Louis." Ja det skal jeg. Vi skal ud og spise" Louis kikkede på drengen som om de holdt noget hemmeligt." Niall vi har faktisk en overraskelse til dig." Jeg kikkede undrende på ham og drengen." Kom bare ind." Jeg vente mig om og mærkede glæden strømme rundt i min krop. Emily.
Jeg rejste mig og løb hen mod hende. Hun smilede over hele ansigtet. Jeg løftede hende op og gav hende en kæmpe krammer. Bagefter gav jeg hende et kys. Alle klappede og piftede.*Emilys synsvinkel*
"Når men jeg må komme hen til min nye lejlighed" Vi stod foran bygningen for the late late show." Nej nej vil du med hjem til mig og spise med mig. Jeg er helt alene" Niall så bedene på mig." Okay så"
Vi spiste en dejlig pasta som Niall lavede. Bagefter så vi en film. Jeg lånet et gæsteværelse, mens Niall tog sit eget selvfølgelig.*Næste dag*
Louis havde inviteret drengene ud og spise. Jeg skulle ikke med, fordi jeg skulle have min møbler og sådan noget ind i min lejlighed. Niall havde spurt om jeg ikke ville holde jul med hans familie. Det ville jeg selvfølgelig gerne.Min lejlighed var faktisk ret stor. Der stod papkasser rundt omkring i stuen og på værelserne. Det ringede på døre og jeg gik ud og åbnede. Og der stod.............
YOU ARE READING
Love can hurt
FanfictionEmily er 18 år og bor i Los Angeles. En dag sker der noget helt fantastisk og det vil ændre meget i hendes liv. Det er både gode ting og dårlige. Kan indeholde komma fejl ovs