*Niall's synsvinkel*
Jeg havde været meget nervøs for at spørge Emily. Men da hun sagde ja, kunne jeg trække vejret normalt igen. Emily flyttede ind for to dage siden. Drengen kommer Idag og hjælper med at få tingene på plads.*Emily's synsvinkel*
Jeg har fået et værelse lige ved siden af Niall's. Det er mega stort med kongeseng,makeup bord og eget badeværelse. Jeg kan mærke jeg dør lidt😂." Synes du om det?" Spørg han." Er du sindsyg!? Det er mega fedt!" Jeg er så glad så jeg løber hen til Niall og giver ham en mega stor krammer." Jeg er så heldig og have dig Niall. Du betyder alt for mig."
Jeg får en rundvisning i hele huset." Og her har vi haven" Niall åbner havedøren og går ud." Omg en stor pool." Poolen er næsten så stor som huset.
********
Jeg står og parker ud, da det ringer på døren. Jeg er helt stille for at høre hvem det er." Hey Niall." Jeg spurter ned af trapperne, så jeg næsten er ved at falde." Og Hej med dig Emily" små griner Harry." Hej drenge" siger jeg. Drengen tager sko og jakke af og kommer indenfor. Niall står og snakker med Louis og Harry, da Liam kommer over til mig." Når så flytter du sammen med Nialler hva? Det blever sjovt."han står og kigger sig lidt omkring." Ja det bliver anderledes. Du må komme hver dag og besøge os."jeg små griner. Han smiler til mig. Liam er den jeg snakker mest med, og stoler mest på af drengene. Udover Niall." Lad os komme igang." Niall har en finger oppe i luften og et bestemt blik. Han marchere op af trappen stadigvæk med en finger i vejret. Jeg griner over hans opførsel, og de andre ryster bare på hovedet.Drengen har været her i noget tid nu. De har hjulpet med at gøre værelset rigtig hyggeligt.(Emilys værelse på billedet)." Skal vi ringe efter en pizza?" Harry kigger forventningsfuld på os." Jaaaa. Jeg er mega sulten." Niall lægger sig ned og ligner en der skal dø. Jeg kravler hen, og lægger mig ved siden af ham. Han tager sin arm om mig og kysser mig på panden." Nuurrrggghhh" Liam og Louis sidder og kigger på hinanden, som om de var et par stolte forældre. Harry kommer løbende ind på værelset." Venner...jeg...sss." Vi kigger på Harry med forvirret øjne." Harry træk vejret."siger Liam. Harry tager en dyb indånding." Jeg så en mand stå ud i haven. Da jeg kiggede igen var han væk. Vi rejser os op, mens Harry taler." I skal komme og se." Harry løber ud af værelset. Jeg kigger rundt på de andre. Niall giver mig et bare-rolig-der-sker-ikke-noget blik. Jeg tager Niall i hånden og går ned af trappen med de andre.
"Det var lige der han stod." Harry peger ivrigt ud i haven. Jeg prøver og se hvor Harry peger hen, men jeg kan ikke se noget. Jeg åbner have døren, og går ud." Emily kom tilbage." Drengene følger med mig. Jeg stopper ved poolkanten og kigger efter manden." Jeg kan ikke se ham Harry." Der er stille bag mig. Jeg vener mig halvt om, inden jeg bliver skubbet i poolen. Jeg kommer op til overfladen så hurtigt som en raket. Drengene flækker af grin og ruller rundt på græsset." Hun ho..ppede..på.den." Niall kan næsten ikke få vejret. Vreden bobler i mig. Jeg tager hænderne op foran øjnene som om jeg græder. Drengen stopper med at grine. De kommer hen til mig,ved kanten." Ej undskyld Emily jeg viste ikke.." Og så når Niall ikke at sige mere før jeg hiver ham med i poolen. Jeg flækker af grin. Niall svømmer hen til mig og kigger surt på mig. Jeg sprøjter vand på ham. Resten af drengene hopper i, og vi leger i poolen i mega lang tid.
-----------------------------------------
Det var et kapitel mere. Undskyld for den lange vente tid, men har haft mega travlt med skole og sådan noget😪😰jeg håber i kunne lide kapitlet❤️
Skal lige spørge jer, kunne i tænkende der kom noget drama??❤️skriv i kommentaren❤️
Xoxo Laura☺️
YOU ARE READING
Love can hurt
FanfictionEmily er 18 år og bor i Los Angeles. En dag sker der noget helt fantastisk og det vil ændre meget i hendes liv. Det er både gode ting og dårlige. Kan indeholde komma fejl ovs