Emilys synsvinkel
Jeg kunne se kirken lidt væk. Min kjole sad rigtig godt og mine sko,som Molly hjalp mig med at finde, passede rigtig godt til. Min søster så rigtig smuk ud med sin røde kjole. Jeg var mega glad Idag. For det første var det min tantes bryllup. For der andet var der kun en måned til at jeg skulle til One direction koncert og møde dem. Det var det jeg var mest glad for. Vi stoppede foran kirken." Så er vi her"no shit far. Ej laver bare sjov. Jeg elsker min far vi er bedste venner. Det var ham jeg tog til fodboldkampe med og vi havde det altid sjovt.
Vi steg ud af bilen og gik mod kirken. Vi skulle sidde på 2 forreste række. Der var fine blomster på kirke bænkene. Musikken begyndte og min tante kom op af kirke gulvet. Da hun gik forbi mig så jeg en dreng over på den anden side. Han virkede bekendt ,men det tænkte jeg ikke mere over. Vi blev færdig i kirken og skulle hen til lokalet og holde fest. Lokalt lå ikke langt fra en strand ca 10 min gå tur. Vi fik champagne da vi kom. Det var et stort lokale og vi var mange mennesker. Min tante og hendes ny mand kom og så skulle vi spise. Det var god mad og der blev holdt taler. Efter at vi havde spist, blev der sat høj musik på. Jeg var ikke i så meget danse humør så jeg stod ude siden og kikkede på de andre. Lige pludselig blev jeg meget svimmel og jeg gik ud for at få noget luft. Det hjalp rigtig meget. Jeg kunne dufte salt vandet og lavt høre bølgerne. Solen var ved at gå ned, så det var stadigvæk lyst. Jeg så om der var andre her uden, men det var kun mig." Nyder du festen?"spurte en. Jeg fik et chok og vente mig om og blev mødt af de milde øjen og det smukke mørkt blonde hår." Luke. Hvad laver du her?"spurte jeg." Din tante er rigtig gode venner med mine forældre."svarede han. Vi stod og smilede til hinanden i noget tid." Skal vi gå en tur?"jeg nikkede som svar. Vi gik og talte om alverdens ting. Vi nåede til stranden og solen var ved at gå ned. Vi stoppede og kikkede på solen gå ned. Det var rigtig smukt. Det mindede mig lidt om en film jeg så igår. Anyway vi begyndte og gå tilbage langs stranden. Resten af aften snakkede jeg kun med Luke. Vi grinede og havde det sjovt." Emily vi skal gå nu"sagde min mor." Okay. Kommer nu"jeg vendte mig om til Luke som kikkede mig i øjnene."Øhm....må jeg få dit nummer?"spurte ham lidt nervøst. Jeg grinede lidt." Ja det må du"hans ansigt lyste op, og jeg skrev mit nummer ind på hans telefon. Jeg sagde farvel og løb ud i bilen.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hej dejlige læsere💗håber i kan lide min FF💗det betyder meget i læser den❤️
ESTÁS LEYENDO
Love can hurt
FanficEmily er 18 år og bor i Los Angeles. En dag sker der noget helt fantastisk og det vil ændre meget i hendes liv. Det er både gode ting og dårlige. Kan indeholde komma fejl ovs