Alle drengene fra 5sos!" Vi er her for at hjælpe" Jeg smilede over hele ansigtet. Tænk at de ville hjælpe mig. Vi gav krammer en efter en, og ellers gik vi bare igang. Jeg kommanderede lidt med drengen om hvor tingene skulle hen. Til frokost bestilte vi pizza. Efter nogle timer blev vi endelig færdige. Det så ud som min drømme lejlighed." Tusind tak for jeres hjælp" "Det var da så lidt." Calum var helt vildt glad. Måske kan han ikke tåle pizza😂.
Niall og jeg skulle med et fly kl 17:30. Niall hørte musik i flyet og jeg så film. Jeg var virkelig spændt og nevøs på at møde Niall's familie. Vi tog en taxa hjem til hans forældre. Det var en hyggelig lille vej. Faktisk er Niall's forældre jo skilt så det var hjemme hos hans far." Niall!" Hans far stod med åbne arme og gav ham et kæmpe kram." Og du må være Emily. Niall snakker meget om dig. Jeg hedder Bobby" han smilede til mig og gav mig et kram.
Hans hus var rigtigt pyntet op til jul. Niall og jeg gav sammen gaver til hans forældre, da jeg ikke kendte dem så godt." Jeg tænker i kan dele gæsteværelset. Er det okay?" "Ja det er helt fint"svarede jeg og Niall nikkede." Godt så det er denne vej." Han gik op af nogle trapper og til højre. Gæsteværelset var ret stort og havde en dobbelt seng, en kommode op af vægen, et spejl og et vindu." I skal være klar om to time"Bobby forlod værelset. Der stod vi så. Jeg begyndte og pakke lidt ud og det samme gjorde Niall. Jeg skulle have en sort kjole på med blonder for oven. Niall tog bare en skorte på. Min makeup bestod bare af noget øjenskygge og mascara." Du behøver ikke makeup for at se smuk ud" Niall smilede til mig." Tak"
Maura(Nialls mor) kom også. Jeg hilste på hende og hun virkede rigtig sød. Greg kunne desværre ikke komme. Jule middagen bestod af and,flæskesteg,brunekartofler, rødkål og sovs. "Det smager virkelig god"sagde jeg til Bobby og Maura." Det var godt min pige" Maura smilede sødt til mig." Når hvordan var det at i to mødte hinanden?" "Det var ved the Ellen show."sagde Niall." Når okay." Vi forklarede lidt mere detaljeret. Vi åbner jo først gaver den 25, men jeg kunne næsten ikke vente.
Resten af aften hyggede vi bare ved juletræet og spillede spil. Da klokken blev mange gik vi op. Maura tog hjem og kom tilbage imorgen. Jeg begyndte og tage min makeup af. Problemet er at det ser så flot ud, men når det skal af er det bare noget lort. Niall og mig var begge trætte, så jeg hoppede ned i sengen og puttede mig. Niall små fniste af mit stunt. Vi prøvede at ligge os behagelig, men det gik ikke så godt. Vi vendt og drejede os." Øhm er det okay hvis vi ligger i ske?" Niall spurte meget forsigtigt." Jo det kan vi godt." Jeg har altid synes at ligge i sek var mega hyggeligt. Og der lå vi så. I ske
(Ikke rettet)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hej alle læsere❤️det her kapitel skulle bare ud idag derfor kommer det ret sent☺️og TUSIND TAK for de 500 læsere!! Det betyder SÅ meget for mig💖😱God jul og godt nytår❄️🎄✨
-Laura
YOU ARE READING
Love can hurt
FanfictionEmily er 18 år og bor i Los Angeles. En dag sker der noget helt fantastisk og det vil ændre meget i hendes liv. Det er både gode ting og dårlige. Kan indeholde komma fejl ovs