10 kapitel

125 9 0
                                    

(Vigtig besked nederst. Plz læs)

Emilys synsvinkel
Nu var 5 uger tilbage af ferien. Jeg ved godt det lyder meget. Men altså jeg havde skrevet lidt med Niall og vi havde aftalt en ny dag og det var lidt spændene fordi han sagde bare jeg skulle gå ind i en sort bil kl 17:00. Det lyder lidt creepy, men jeg ringede også til ham for at få det bekræftede. Det kunne godt være en af de andre drenge jo. Who knows. Når men det er imorgen vi skal mødes igen og jeg glæder mig.

*Næste dag*
Som Niall havde sagt, holdt der en sort bil og ventede på mig." Du må være Emily?" Manden kikkede på mig." Ja det er mig." Jeg smilede.
"Glæder mig at møde dig." Han henviste til at jeg skulle sætte mig ind i bilen." Ilm" jeg satte mig ind og tog sele på. Det virkede både lidt mærkeligt og creepy må jeg sige. Men jeg stoler på Niall. Da jeg kom ud stod jeg foran Big ben.
" Niall vil gerne have at du skal følge med mig" han smilte venligt til mig." Okay"

Han førte mig op i tårnet. Jeg viste ikke at man måtte det. Jeg kom til en dør og manden stoppede." Niall venter" jeg tog i dør håndtaget og åbnede. En kold luft kom mod mig. Jeg så Niall som det første og smilte. Han flyttede sig så jeg kunne se udsigten og wow. Det var så flot. Jeg kunne se ud over hele London. Pludselig kunne jeg mærke to hænder på min hofter. Jeg vente mig om og så igen op i de smukkeste blå øjne, man kunne drukne i. Hans smile kunne man bare dø over, så dejligt det var." Hvad synes du?" Jeg var så glad at jeg næsten ikke kunne sige noget." Det er fantastisk Niall." Jeg holdt en pause og krammede ham." Du er den bedste ." Han gengældte krammet. Da vi trak os kikkede vi hinanden i øjnene. Han fjernede et pandehår fra min ansigt. Ligesom en romantiske film😂. Han holdt sin hånd på min kind og kom nærmere. Jeg lukkede øjnene og mærkede hans  læber plante sig på mine. Han gjorde det blidt og hans læber var bløde som silke. Det var den mest fantastiske følelse man kunne få. Niall kyssede mig oppe i Big ben. Mere romantisk kunne det ikke blive.

(Ikke rettet)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hej dejlige læsere❤️håber i kunne lide kapitlet. Undskyld der gik tid og det er så kort, men håber i kan leve med det😂❤️ 

Nu kommer det vigtige:
Skal jeg lave et jule kapitel? Har tænkt over det længe men plz svar i kommentaren😘❤️🦄

Love can hurtWhere stories live. Discover now