Uzun zamandır yazmıyordum.Herkesten özür dilerim. Biliyorsunuz ki ; okullar açılıyor.DEHŞET! :D
Ne kadar yaz tatili bittiği için üzülsekde yavaş yavaş kabullenmek zorundayız. Ben bu makalemde daha çok okul dersler üzerinden gideceğim.
Tabii her sınıf için tavsiyeler farklıdır. Ama ben hespini toparlayarak anlatacağım.
-Eğer 8. sınıfa gidiyorsanız diğer yıllara göre daha fazla çalışmanız gerekecektir.Sonuçta TEOG'a gireceksiniz. Çalışma düzeni :
-Odanızın derli toplu olması gerekir.Ders çalışırken etrafta dikkatinizi dağıtacak bir şey olursa hiç bir şey anlayamazsınız.
-Konu anlatımlarını okuyup test çözmelisiniz.
-Ne kadar ders önemli olsada sosyalleşmeyi unutmayın ;) Sinema,alışveriş...
Diğer sınıflar ağırlıklı değildir :
-Düzenli olmak altın kuraldır ;D
-Kitap okumayı ihmal etmemelisiniz.
-Derslerinize dikkatli çalışın ki bir taban hazırlayabilesiniz.
-Özellikle 6. ve 7. sınıflarda öğrenim tabanınızı iyi oluşturursanız 8. sınıf olduğundan daha kolay geçecektir.
Gelelim vazgeçemediğimiz şeylere :
-Okula giderken makyaj yapmanızı asla önermem.Lip Balm bile sürmemelisiniz bence.
-Biliyorum ; çoğumuz deli gibi şarkı dinliyoruzdur ama bunların altını biraz kısmaya ne dersiniz?
Yani biraz daha az dinleyin.Sonuçta kendimizi kaybedip zamanın nasıl geçtiğinin farkında olmuyoruz :)
-Eğer bağımlısı olduğunuz oyun,hesap varsa 1 hafta oynamayın ki ; unutabilesiniz.
-Tabii ki de ailelerimiz her zamanki gibi başka çocukları size övecektir.Siz aldırmayın sadece derslerinize sınavlarınıza odaklanın.
Sıraaaa geldi modaayaaaaaa :
-Bu yıl sonbahar sezonunda pançolar var.Sizde okula giderken panço alabilirsiniz. Batik mağazasını es geçmeyin derim ;)
-Bu yıl çoraplarda gündemde.Botlarınızın dışından görünecek mesajlı çoraplara bakın derim ;)
-Bu yıl basic tişörtlerde listelerin başında. Yani tek renk salaş tişörtler. Her mağazada bulabilme şansınız var.
-Takı olarak bilekliği tercih edin derim ;) Tabiki boncuklu boncukul olanlardan değil.Sonbahar kendiyle birlikte soğukkanlılığı ve cool olmayıda getirir.Deri bileklikler heryerde var bakın bence ;)
Benden tavsiyeler bu kadar! Bir sonraki makalede görüşmek üzere ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Advices to Girls•°
ChickLitKızlara dair herşey! Güzellikten modaya okul tavsiyelerine kadar herşey bu kitapta! Hadi hemen okumaya başlayın.Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin!