En çok kullanılan takma adları: Slenderman,The Tall man, The Thin Man, The White King, Master.
Nerelerde görüldü? : Marble Hornets, Tribe Twelve, Everymanhybrit, Dark Harvest video serileri.
○Slenderman belli belirsiz ozellikler ve yetenekler ile tanımlanmış doğaüstü bir varlıktır.
○İnsanları saatlerce kıpırdamadan izler.İnsanları delirtir.
○Çocukları genelde kazığa oturtarak öldürür.
○Boyu 6-7 feet yüksekliğindedir.
○Şuana kadar Slenderman'le ilgili iki teori vardır. "The Tulpa Efect" ve "Quantum Theory".
Yetenekleri:
○Slenderman, teknolojik aletleri bozar/karıncalandırır.Boy ve vücut şeklini değiştirme yeteneği vardır. Ayrıca proxyleri onlar farkına varmadan seçmek için görünmez olabilir.Sırtından ekstra dokungaçlar çıkarabilir.Ayrıca avına daha fazla korku salmak için ekstra kol ve bacaklar da çıkartabilir.○Tarihi çok eskiye dayanır.Piramitlerin içlerinde Slenderman'e benzeyen uzun kollu, yüzsüz ve siyah kıyafetlı varlık resimleri vardır.Ve bu resimlerin yanında yüzleri beyaz maskeyle kapatılmış ona ibadet eden insan figürleri bulunur.
○Eğer kurbanı çocuksa ona ilk önce arkadaşca yaklaşır.
○Eğer kurbanı bir yetişkin ise kurbanda, baş ağrıları, sadece kurbana görünen halisinasyonlar(ki bu daha kötü düşünsenize sizi sürekli izleyen uzun bir adam ve bitmeyen halisülasyonlar görüyorsunuz ve kimseye inandıramıyorsunuz.) Sürekli paranoya hali, burun kanamaları, çeşitli kabuslar gördürür.
○Slenderman çocuk kurbanlarının ilk önce güvenini kazanır ve onları ormana doğru çeker. Fakat yetişkin kurbanlarını korkuyla karşılar.
○Çocukları yavaş yavaş ormana çekerek korkularını arttırır.
○Çoğu proxynin ve çocuğun beynini yıkar, hafızalarını siler.
○Insanları kıpırdamadan ve sessizce izlemesindeki amaç insanları delirdiklerine ikna etmek ve delirtmektir.
○TribeTwelve'deki Slenderman'in baş proxysi Observer'dır.
○Ilk kez Everymanhybrit'te bir başka Creepypasta karakteriyle birlikte görüntülenmiştir. (Rake ile)