Evet Nurse Ann Hakkında Minik Bilgiler vol 2'yle karşınızdayım.O degilde bu bölümü dün yazmıştım yayımlamayı unutmuşum nasıl bi ruh halllindeysem artık jxjsj
○Nurse Ann ölüdür.Bedeni öldükten sonra ve ölürken çok zarar görmüştür.Bu yüzden bütün vücudu dikilmiştir.
○Nurse Ann'in yaratıcısı Yaguyi ( ayrıca kendisi Judge Angels'ında yaratıcısıdır) onu Masky'le shipler fakat bunun orjinal bir ship olmadığınıda söyler.Bunun nedeni Masky'nin gerçek insan Nurse Ann'in ise kurgu olmasıdır.
○Nurse Ann Slenderman'in kugu proxylerindendir.
○Normal testere değil, kendine özel bir testere kullanır.Fakat testeresi malesef 'Melek kılıcı' kadar güçlü değildir.
○Creepypasta kız karakterlerden hem yaş hem boy olarak en büyüğüdür.
○Bloody Painter'ı sevmez.Bunun nedeni hem Judge Angels'la birlikte olması hemde Angel&Painter'de Dina Ann için endişelendiğinde ve Helen'a "ya gelirse" diye sorduğunda Helen'in "gelirse onu öldürürüm" diye cevap vermesidir.Nurse Ann aslında o sırada onları izliyodur.
○Slenderman onu diğer proxylerden ayrı yetiştirmiştir.
○Judge Angel's tarafından kafası kopartılmıştır.(dikildi)
○Judge Angels'a 'Tavşanım" olarak seslenir.
○Sexual Offenderman Nurse Ann'i çok sever.Slenderman bundan hoşlanmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞRU BİLİNEN CREEPYPASTA YANLIŞLARI
Fiksi Penggemar--> başlık herşeyi açıklıyor.<--