○DHMIS bilgileri ve teorileri○

2.8K 101 62
                                    

W/@ElifUlha  Teorilerin hepsi bana ait değil. Popüler olanları derlerim.Medyada, DHMIS-3 te Manny'nin saginda Paige, solunda Tony ve Tony'nin yanında Roy.

DHMIS'te Küçükten büyüğe yaş sıralaması:
○Manny (sarı kukla)
○Robin(yeşil kuş)
○Harry(kırmızı yaratık)

○Manny'nin babasının adı Roy'dur ve aslında DHMIS' in 2. Bölümünden sonraki HER bölümde yer almıştır. (Bakınız: dhmis 3 te manny'i Malcolm'a getirdiklerinde Manny'nin arkasında, dhmis 4'te Harry bilgisayarı düzeltmeye çalışırken sağ köşede ve dhmis 5 te kamera devrilirken setin sağ üst kısmında.)

○DHMIS-1 de kuklaların el işi yaparken Manny'nin yaptığı kutuyu, DHMIS-3 te bir kukla elinde tutuyor.

○DHMIS-5'te telefonla evi arayan kişi aslında Harry.

Kuklalar öldü mü?○

Evet, kuklalar öldü.DHMIS'te tarih 2015'i değil, 19 Haziran 1955'e göre işliyor.Ve kuklalar bu tarihten sonra kayboluyor.

Teoriler●

DHMIS-2 de Manny babam bir bilgisayar diyor.Ve kuklaların beynini yıkayan bilgisayarın ellerine bakarsak Manny'nin babasının ellerinin insan hali.Yani bu durumda kuklarin beynini yıkayan kişi Roy.

○DHMIS-5'te Mikrodalganın içine bakarsak Harry'nin orada olduğunu görüyoruz. Ayrıca en sonda Manny'nin şişman halinin yanında bir sürü konserve kutusu var ve üstlerine Robin'in resmi var.Yani Manny Harry ve Robin'i yedi.

DOĞRU BİLİNEN CREEPYPASTA YANLIŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin