Çoğu kişi Marble Hornets' i biliyor fakat istek geldiği için yinede yazmak istedim.öte yandan ARG ve Clear Lakes 44 için de çok soru geliyor.Bu yüzden hepsini bir bölümde topladım.İyi okumalar.
:)
○Nedir Bu ARG?○
"Alternate Reality Game" yani tercümesi "Alternatif gerçekçi oyun" olan ve genelde interneti kullanan bir tür 'vekil' platformudur.
Genelde çoğu yerde, "XXX kişisi ARG'den onaylı bir proxy" gibi lafları sıklıkla duymuşsunuzdur.Peki bir kişinin proxy olması için ARG'nin onay vermesi gerekir mi?
EVET.
Örneğin, Kindjjdjs birçok kez Slenderman'in gerçek bir proxy grubu olmak istemiştir. (Günümüzde hala istemekte) Fakat ARG bunu kabul etmemiştir.
Proxylerle ilgili en çok sorulan sorular:
○Neden Slenderman'in çoğu proxysi siyah-beyaz gözüküyor ve kimliklerini göremiyoruz?
--> Çünkü çoğu insan değil, ne tür oldukları bilinmeyen kişiler veya ölü olarak gösterilen kişiler. (Hoodie veya Cursor gibi)
Ayrıca kimliklerini belli etmemeleri lazım.○Çoğu Creepypasta fanfiction yazarı orjinal karakterini proxy yapıyor.Bu nasıl mümkün oluyor? Kurgu proxy ne demek?Kurgu proxyler kimlerdir?
--> Bu Creepypasta OC'si yaratmakla aynı şey.Sadece yazarın kurgusunda hikaye Slenderman'e göre şekilleniyor o kadar. Fakat bu şekilde yaratılan karakterlerin Slenderverse'de bir geçerlilikleri yok.Yani gerçek bir proxy değiller ve asla olamayacaklar.Kurgu proxylere bir çok örnek verebiliriz aslında.En popüleri Ticci Toby mesela.
Öte yandan 'Proxy high' denen bir grup var.Burası kurgu proxyler için bir grup.OC'nizin popüleritesini arttırmak,başkalarının OC'siyle roleplay yapmak veya karakteriniz için ship bulmak için güzel bir grup.
○Noah Maxwell'e ne oldu? Yaşıyor mu? Yoksa Observer tarafından öldürüldü mü?
--> Paniğe gerek yok.Noah Maxwell "henüz" yaşıyor.
"HE IS WITH US.ONCE AGAIN"
TRIBETWELVE.○Rake'inde Slenderman için çalıştığını biliyoruz.O bir proxy mi?
Hayır, değil.
○Marble Hornets○
20 haziran 2009'da başlayan, çoğu zaman MH veya Marblehornets olarak geçen, Alex Kralie'nin okul için film projesiyle başlayan, Slenderman'in ilk görüntülerinin yakalandığı, Slenderverse'nin ilk video serisi olarak tanımlayabiliriz.
○Bilgiler○
○Toplam 92 entry'den oluşmuştur. Fakat hala izlenilecek durumda olmayan, hasar görmüş ve kayıp kasetler bulunmakta.
○ToTheArk Alex Kralie'den nefret eder.
○Creepypasta işaretinin geldiği yerdir.(Aslında Slenderman'in işaretiydi fakat zamanla Creepypasta işaretine dönüştü.Işaret aynı zamanda Slenderman'ın yüzünün olmadığını işaret ediyor.)
○2004'te bütün entrylerin sona ermesine rağmen hala en popüler olan video serisidir.
○Clear Lakes 44 nedir?○
Marble Hornets'in adının değiştiğini çoğu kişi fark etmiştir.Clear Lakes 44, Troy, Joseph ve Tim Sutton'un yeni gerilim ve Slenderverse yayınıdır.
Sizi Slenderverse'yle sıkmak istemiyorum çünkü wattpad'de bunlarla ilgilenen çok kişi yok ve bu doğrultuda Slenderman, proxyler yada Slenderverse kimsenin ilgisini çekmiyor.Yani Tribetwelve, Everymanhybrit veya Darkharvest00'la ilgili bilgi veya bölüm isteği olursa yinede yazarım.Eğer gelmezse bölümler populer OC'ler yada karakterler hakkında bilgilerle devam edecek.
:)
Medya :) :) :)
Pembe unicorn :) :) :) :) :)
Tim'in pembe unicorn'u :) :) :) :) :) :) :)
:) yani.
Bence o bir unicorn :)