Yazarına sorulan ve yanıtlanan soruları derledim.Iyi okumalar^^
S#1: Jeff'in kişilik özellikleri neler?
C: Yaşadığı kazadan sonra psikoz hastası, çoğu zaman öfkeli ve paranoyak birine dönüştü. Hasta ama kardeşi (Homicidal Liu) gibi sevdiklerine çok sadık.
S#2: Bir burnu var mı?
(Soru saçma gelebilir fakat Jeff the killer'in orjinal fotoğrafında burun gözükmüyor.)
C: Şuan onun sadece küçük burun delikleri var.Bu yüzden onun bembeyaz yüzünde onları görmekte zorlanabilirsiniz.
S#3: Jeff"in hikayesinin devamı yada devam niteliğinde bir bölümü olucak mı?
C: Hayır.Olucak daha büyük bir şey yok.
S#4: Arkadaşlarım ve ben karakterimi Jeff'le shipliyorum.Sende shipler misin?
C: Beni öldürmen gerekir.
S#5: Jeff the killer'ın kesin doğum tarihi ne zaman ve şuan kaç yaşında?
C: 22 eylül 1987. Şuan 29 yaşında.
S#6: Jeff'le yapılan shiplere karşı senin düşüncelerin neler?
C: Sadece çocuklar ve gençler benim karakterimle eğleniyor. Şahsen ben Jeff ile onların " X the killer" karakterinin shiplendiğini bulunca birazcık kötü oluyorum.
S#7: Sadece merak ediyorum...Jeff'in seksüalitesi ne?
C: Normal.
S#8: Jeff'i sen yarattın.Liu'yu ve sully'i de mi sen yarattın?
C: Sadece Jeff ve Liu'yu ben yarattım.
S#9: Jeff mi büyük Liu mu?
C: Jeff 2008'de 25 yaşındaydı. Liu ise 23. Aralarında iki yaş var.Jeff büyük.
S#10: Jeff'in başka OC'lerle shiplendiğini görünce ne yapıyorsun?
C: Beni öldürün.
S#11: Jeff birini seviyor mu?
C: Sadece ailesini ve yakın arkadaşlarını.
Sonraki bölümde görüşmek üzere^^