Don't hug me i'm scared...
○Don't hug me i'm scared'in ilk bölümünün 1.44'üncü saniyesini dikkatle dinlerseniz kırmızı saçlı çocuğun 'Nefes alamıyorum' diye bağırdığını duyabilirsiniz.
○DHIMS-4'te bilgisayar şarkı sırasında kuklalara en sevdikleri rengi sorar ve ekranında birkaç renk belirir.Eğer dikkatle bakarsanız ekrandaki renklerden yeşilin eksik olduğunuzu görürsünüz.
○Kuklaların bulunduğu odadaki fare yuvasının yeri videolarda 3 kez yer değiştirmiştir.
○Kırmızı saçlı çocuğun adı 'Harry' , sarı kuklanın adı 'Manny' ve kuş kuklasının adı da 'Robin'dir.Ayrıca Serideki Not defterinin adı 'Paige', konuşan saatin adı 'Tony' , bilgisayarın adı 'Colin' ve Manny'nin babasının adıda 'Roy'dur.
○Roy, ilk olarak 2. bölümde bilgisayarın başında yarı çıplak bir kadının fotoğrafına bakarken görülmüştür.
○Tony the clock ve Paige'nin Caleb adında bir oğulları vardır. Takvim yaprağı şeklindedir üzerinde haziran 19 yazar.Bu aynı zamanda Uluslararası DHMIS gününü temsil eder.
○Paige'nin DHMIS'in ilk bölümünde kuklanın çizdiği resmin üstüne döktüğü siyah sıvı aslında motor yağıdır.Paige'nin insan hali sürekli bu sıvıdan salgılar.
○Paige'yi seslendiren kişi ayrıca serinin yapımcısıdır.
○DHMIS'in ilk başta yapılma amacı 'insanlara nasıl bir şey öğretemezsiniz?' di.