○Zero the killer renklerden nefret eder.Aslında hemen hemen herşeyden nefret eder ve olumsuz düşünme konusunda ustadır. (Aynı ben -,-)○The Puppeteer ve Zero the killer anlaşma bir anlaşma yapmışlardır.Ve bu anlaşmada karlı olan The puppeteer'dir.Zero onun kuklasıdır.
○The Puppeteer uçabilir. Bu onun hayalet (veya ruh) olmasından kaynaklanır.
○The Puppeteer, Zero'nun olumsuzluğundan beslenir.
○Lazari Bloody Painter'e Mr.Otis diye seslenir.
○Judge Angels ve Bloody Painter Hristiyandır.
○Kısadan uzuna creepypasta kızları:
Sally, Lazari, Lulu, Judge Angels, Clockwork, Jane The Killer, Nurse Ann.○Bloody Painter ve Judge Angels diğer Creepypastalarla birlikte yaşamaz.Slenderman'ın ormanında farklı bir bölümleri vardır.
○Zero the killer'in en yakın en iyi arkadaşları Ticci Toby ve Laughing jack'tir.Laughing Jack'i sever çünkü o da kendisi gibi renklerden nefret ediyordur.
○Lulu'nun boş göz çukurları normalde gözükmez.
○Nurse Ann insanken gözlük takardı.
○Helen ve Dina'nın gözleri çekiktir ve diğer karakterlere göre daha fazla insani özellik taşırlar. (Vücutlarında benler bulunur, süper güçlü değillerdir, çok güzel insanlar değillerdir, yaraları iyileşir ve fizikleri daha orantılıdır.)
○Kagekao insanları sadistçe ve işkence yaparak öldürür.Kurbanları ölene kadar acıyı hissederler.Kagekao onların acı çekmesini zevkle izler.