○Colorado'nun Denver kentinde doğup büyümüştür.○Doğuştan acıya karşı duyarsızdır.
○Anhidroz hastasıdır. Yani teri dışarı atılmadan ter bezlerinde birikir ve vücuttan ter çıkışı yoktur.
○Şizofrenidir.Çoğu zaman olmayan şeyler görür ve bunlar yüzünden paranoyaklık gösterir.
○Bipolar hastasıdır.
○Ablasını kaybettiği kazada travma geçirmiş ve P.T.S.D* yaşamıştır.
○P.T.S.D. : Travma sonrası stres bozukluğu.
○Slenderman'le karşılaştıktan sonra fonksiyonel Amnesia(hafıza kaybı) yaşamıştır.
○Düzenli bir şekilde konuşamaz.Kekeler,kelimeleri ağzının içinde yuvarlar ve konuşurken istemsizce heceler.
(Şizofreni sorunu yüzündenmiş.)○Sık sık kontrolünü kaybedip depresyona girebilir ve çöküntü yaşayabilir.
○Sadece belirli kişilere dostça ve neşeli davranır. Özellikle tanımadığı kişilere karşı vurdumduymaz ve soğukkanlıdır.
○Wafflelara aşırı ilgisi yoktur.Waffle manyağı değildir. Sadece Creepypasta Fandomunda böyle gösterilmiştir.
------------------------------------------------------
Selöm
İlk olarak şunu söylemek istiyorum.Ticci Toby'nin çocuk gibi, neşeli, sürekli güler yüzlü ve Şakacı gösterildiği fanficlere ve fanartlara son derece karşıyım.
O yetişkin biri.
O bir katil.
Waffle manyağı bir çocuk değil.
Evet, Bazı fanfiction ve fanartlar komik ve eğlenceli olabilir ama ne olursa olsun o bir katil.
Belkide bu yüzden Kastoway fandomdan çıktı?
....
Birde....
Şu Sevgililer günü zamazingonuz şimdiden kutlu olsun.