Is it our fault (as stalkers)to fall in love with someone who cannot love us back?To someone who is already taken and in loved?
How can we stop chasing someone if he/she already stole are hearts?
Is there a chance that the one we are chasing will love us back?
______________________________
I am Ze Fonte, 18 years old. I have been already into serious to char char relationship. Yeah, it was really one of the happiest moment that I had ever experienced, but then in the end of the day they all left.
Leaving me in loved, hurt, disappointed, alone, cheated and broken.Am I not enough? Why do i end up in a worse relationship? Do I have to believe with the quote saying "Forever doesn't exist" ? "walang forever"? Well, I am slightly believing it. Though I am to young to be discourage, well maybe I am just longing for love, care and everything..
Why do I felt always alone though I have a lot of friends to be with?
Do I need someone who could be there for me 24/7?
Who could love me unconditionally?
who could give the happiness that i am looking for?
who could make me realize that life is worth living?When can I find that someone? When I am tired of waiting?
Bakit ba sa tuwing nagkakagusto tayo.. may mga circumstances like
TAKEN NA SYA and you need to respect it;
PLAYBOY, oh sino bang gustong magkaroon ng ganyang klaseng boyfriend? ;
MARRIED oh ha! "Akin lang ang asawa ko" ang peg Tsk! "Don't dare to hook up with someone who is already tied" ;
BESTFRIENDS kayo and you are afraid to ruin it just because of your feeling;
Or worst
BADING!
May mga bagay talaga sa mundo na ang hirap intindihin kahit balibaliktarin mo pa rin hindi mo magegets. Nakakabobo! Yung moment na kung kelan ka nagkakagusto sa isang tao eh hanggang tingin ka nalang kase alam mo sa kokote at pagkatao mo na hindi kayo bagay dahil
MAGANDANG LALAKE
MAYAMAN
MATALINO
MACHO
ARTISTA ANG DATING
MAGKADIKIT PALANG KAYO, parang katulong na ang tingin sa iyo.
ANG DAMING DELIMA SA MUNDO TALAGA.
Tapos ako...
MEDYO MAY MUKHA LANG.... MAGANDA NAMAN AKO KUNG WALANG
PIMPLE
WHITE AND BLACK HEADS
HINDI BUHAGHAG ANG BUHOK
MAPUTI
MATANGOS ANG ILONG
5'6" ang height ko
and sexy ako wala akong bilbil. (Swear. pakifollow nalang ako sa IG para makita nyo)
MAY UTAK AKO. NAG ISSTAND OUT AKO SA KLASE. Nakasali na nga ng beauty contest sa school namin
MODEL AKO dati lang, move on na tayo
MAGANDA ANG BOSES KO (Yung pina zia quezon. Oo ganon, yung lead vocalist ng updharma down ganon. )
tapos HINDI KAMI MAYAMAN pero HINDI DIN KAMI MAHIRAP ang tawag dyan KATAMTAMAN ..
WELL, naimagine nyo na ba ang kagandahang meron ako? Kung hindi pa, pwes TEXT MO KO PARA MAG EB tayo..
Well, here I am still trying hard to search for that someone.....
Lets start the adventure of Ze the souldier.
BINABASA MO ANG
Chasing Him (The stalker)
Ficção AdolescenteStalk : to follow (a person that you are hunting or trying to capture) by moving slowly and quietly : to go through (a place or area) while hunting : to follow, watch, and bother (someone) constantly in a way that is frightening, dangerous, etc. Ful...