Част 11

619 46 9
                                    

- Пак ли ти, откачено копеле такова? - каза Лухан като опитваше да се освободи  от лапите на Сехун, но без успех

Сехун се засмя съркастично в лицето на Лухан. Той хвана китките му още по-силно, а Лулу изкимтя от болка.

- Значи сега съм копеле, но онзи ден, когато крещеше името ми, не мислеше така нали? По - добре си дръж езика зад зъбите ако не искаш да пострадаш - Сехун се усмихна, а дългите му зъби като на вампир, засияха.

- Не знам как правиш този шантав трик със зъбите, косата и всичко останало, но и не ми пука, затова стой по - далече от мен и  не ме забърквай в неприятности. - Лухан се протегна да отключи вратата, но Сехун отново го спря.

- Ами ако го направя? Какво ще стане? - Сехун се ухили самодоволно и се доближи още повече до Лухан, а след това го целуна

Лухан го избута от себе си и му зашлеви ненормално силен шамар. Сехун намести челюстта си и го погледна ядосано.

- Направи го още веднъж и ще ти завра топките в ушите.

Сехун рязко го хвана за китките и го целуна грубо. Лухан отново се опита да се освободи, но на Сехун му писна да бъде разиграван. Без да губи време, той разкъса тениската му и започна да засмуква зърната му. Лухан най-после се предаде и изстена. Сехун стискаше здраво китките му и стриваше зърната му между зъбите си. С едно бързо действие, ангелът заби зъби в ръката си. Кръвта се стичаше обилно, а Лухан зяпаше сякаш е паднал от небето. Сехун грубо накара другото момче да пие от китката му, а след това го целуна като плъзна палавия си език в устата му. Вкусът на кръвта го накара да изгуби всякакво самообладание. Той рязко смъкна дънките на Лулу, заедно с боксерките и го обърна с гръб към себе си като го накара да се опре на тоалетната. Преди да се усети, Лухан беше пронизан от нечувана болка, която го убиваше, а на Сехун изобщо не пукаше и продължаваше да набутва масивния си член в малкото стегнато дупе пред себе си. Сехун обви ръката си около достойнството на Лухан и я задвижи със същото зверско темпо.

- С-сеехуун - Лухан започна да стене, когато Хуни уцели онази точка, която можеше да го накара да полудее.

Сехун постави ръката си върху устата на Лухан като по този начин заглуши силните му стонове.

- Тихо, красавице. Да не искаш цялото училище да разбере, че чукам девствения ти задник? - Сехун се засмя злобно и продължи да изнасилва Лулу.

След секунда, Лухан свърши по брадичката си и по ръката на Хуни, а Хуни свърши мощно в него. Сехун рязко извади пениса си от дупето на Лухан и гледаше как спермата, примесена с кръв, се стича по бедрата му. Той завъртя Лулу с лице към себе си и го накара да падне на колене пред него. Лухан погледна към Сехун, който се усмихваше злобно, докато гледаше невинния му поглед и спермата, която капеше от брадичката му. Сехун набута члена си в устата му и отново започна да го чука грубо, а Лулу се давеше. След няколко минути, Хуни усети, че ще свърши и затова извади члена от устата му. Той плъзна ръка по достойнството си няколко пъти и след секунди свърши върху лицето на Лухан. Сехун му помогна да се изправи, след което вдигна дънките му и ги закопча, а накрая го целуна, но тази целувка не беше груба като останалите. Тя беше нежна, приятна целувка. Лухан се изчерви, а Сехун само се засмя. Той взе тениската си от пода и отключи кабинката. Лухан отиде до мивката, за да си измие лицето. След минута, ангелът тръгна да излиза от тоалетната, но когато се обърна към Лухан, видя, че той все още стои вътре.

- Какво чакаш? - попита Хуни

- Принцът на бял кон - съркастично отвърна Лулу

- Той стои пред теб. Е, нямам бял кон, но мога да го уредя - Сехун се усмихна и намигна на Лухан, а той само извъртя очите си

- Как подяволите очакваш да вляза в час, без тениска? 

- Ето, облечи я. - Сехун му подхвърли тениската си

- Ами ти?

- Така ми е по-добре - каза Хуни и излезе, а Лулу го последва - Сега отивай, а аз ще дойда по-късно и дано си разбрал, че аз не прощавам

- Добре мамо - след тези думи Лухан се обърна и тръгна по дългия коридор към класната стая

След секунда, Сехун, със забързана крачка се отправи към покрива, а изражението на лицето му бе плашещо.  Той усети нечие присъствие, което не му хареса. Той отвори вратата и замалко да се забие в някого.

- What the f..

(Следва продължение.. )

Ето я и новата част ^_^ Надявам се да ви е харесала :3 Love y'all <3 <3

Hunhan: Влюбен съм в смъртенOù les histoires vivent. Découvrez maintenant