ВНИМАНИЕ!!
Тази част съдържа твърде много съдържание забранено за лица под 48... Бъзикам се, но наистина частта съдържа сцени, които за някои от вас могат да изглеждат fuckin' disgusting, така че, на когото не му понасят такива сцени, да не чете. Благодаря ви за вниманието :)Сехун стоеше като гръмнат и гледаше как врага му ухажва неговата курва! Но той както винаги мислеше с онази си работа и се направи, че не му пука. Той седна на последния чин и си сложи слушалките. След минути се унесе и заспа.
* при Шиухан *
- Е, Лухан, разкажи ми нещо за себе си. - Каза Шиумин и се усмихна съблазнително.
- Ъмм, ами роден съм в Лас Вегас.
- Оо, "Градът на Греха". - очичките му светнаха в мига, в който чу "Лас Вегас".
- Да. - Лухан му се усмихна сладко. - Ами ти?
- Аз родом съм от Париж.
- "Градът на Любовта". - каза Лухан и му се усмихна.
- Такъв красавец като теб сигурно си има приятелка, нали? - Шиумин се усмихна изпитателно, а Лухан се изчерви и заби поглед в пода.
- Всъщност съм много срамежлив.. и... не харесвам момичета... - каза Лухан тихичко, но Шиумин чу кристално ясно какво казва мъникът.
Хибридът се усмихна самодоволно, наведе се към ухото му и прошепна съблазнително, докато нежно прокарваше ръката си по покрития му член:
- Мога да реша проблема ти. Искам да те накарам да се почувстваш специален. Искам да те направя мой.. - Лухан изтръпна, след като Шиумин облиза ухото му, а после го захапа леко. - След пет минути ела в килера на последния етаж. - Тогава Мини излезе от стаята.
Малкото момче беше в шок. Какво по дяволите се беше случило преди секунди? Лухан беше опиянен от загадъчния красавец. Лу погледна към Сехун и след като видя, че спи, той излъга, че го боли корема и излезе от стаята. Докато вървеше към последния етаж, сърцето му щеше да изскочи от гърдите. Еленчето най - после стигна до въпросната врата. Той си пое дълбоко въздух и влезе вътре. Там беше пълен мрак. Изведнъж Лу чу как някой заключва врата и захвърля ключа някъде на пода.
- Какво по.. - Някой постави ръката си върху устата му и включи лампата. Да, това бе Шиумин.
ESTÁS LEYENDO
Hunhan: Влюбен съм в смъртен
FanficКатегория: BoyxBoy Жанр: Романтика, Fantasy, Драма, Смут Главни герои: Сехун и Лухан (ЕХО) Поддържащи герои: Останалите от ЕХО Започната: 27.05.2015 Статус: Незавършена Лухан е едно обикновено момче. Животът му е еднообразен и скучен. Ед...