Multimedia-Ayza
Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım değil ama buna çok ısındım umarım siz de ısınırsınız ve beğenirsiniz votelemeyi lütfen unutmayınız....+20 VOTE de yb yazacağım..
KEYIFLI OKUMALAR...
"Anne anne hayır hayır yapma...."
"Ben sensiz yaşayamam anne ne olursun yapma beraber başarırız anne ne olursun yapma.... ben sensiz yaşayamam anne..."
Bana döndü ve yaşlı gözleriyle
"Yapmak zorundayım kızım bensiz yaşamaya alış çünkü artık dönmeyeceğim..."
Annemin en acı sözleriydi bunlar dizlerim yerde ellerim annemin ellerinde ona yalvarıyordum.Iki adım attı.
"Gidiyorum kızım gidiyorummm..."
"Anneeee seni bırakmak istemiyorum"
Yürümeye başladı.Ellerim kaydı elerinden siyah saçlarım göz yaşlarımın ıslattığı yüzüme yapışıyordu.
Kollarım ve bacaklarım kanarken kalbimin sesinden kendi sesimi duyamıyordum.
"Dön anne dön beni bırakmaaa"
Ardından bir el sertçe yapıştı omuzuma beni zorla kendisine çekiyordu.
Göz yaşlarım hızlanıyordu.Beyaz gelinliğim kanlarla dolmuştu.
Şimdi nefret mi etmeliyim annemden yoksa hayatıma sonsuza dek katlanmalımıyım.
Sevmediğim bir adama para için beni satan babam benim hayatım bu idi işte.
Kızını terkeden bir anne kızını satan bir baba ve gözyaşları.
"18 yaşındayım ben annneeee"
Sesim yankılanıyordu bomboş bir yatak odasında annemin bakışları gitmiyordu aklımdan...
Gelinliğime düşen her göz yaşımda annemin bakışlarını babamın arkasını dönmeden gidişini hatırlıyordum.
"Ölmek istiyorum anneee
Beni mahkum bıraktığın bu hayatta yaşamak istemiyorummm..."Atmak istiyordum kendimi. evlendiğim adamı görmemiştim bile.
Beni evlendirdikleri adam zengin miydi?
Cevap evet olmalı.
Ama ben para istemiyorummm...
Mutlu bir aile istiyorummm...
Bana sıcak kollarıyla sarılan bir anne...
Beni göğsüne bastıran bir baba....
Ve mutlu bir hayat....
"Dön anne dönnn"
Dua ediyordum...Kocaman bir kalbim vardı.Ama içi boş...
Bir çiçek gibi soluktu yüzüm.
Her göz yaşıyla gözlerim şişiyor başım ağrıyordu.Gözlerim gelinliğime gitti.
"Neden nedenn nedennn"
Gelinliğimin tüllerini tırnaklarımla parçalıyordum.
"Her şey babam yüzünden her şey para yüzünden her şey o gün yüzünden"
Ne olurdu baba parayı almasaydın ne olurdu...
Göz yaşlarım dinmiyordu süzülüyordu yanaklarımdan.Tırnaklarımla yüzümü çizmeye başladım.
Kanlar akıyordu ama umrumda değildi.Canım yanıyordu.Ama kanayan kalbimdi.Umrumda olan yüzümdeki kanlar değildi.
Damla damla akan ve bir birine karışan göz yaşı ile kanlar vücudumda geziniyordu.
"Dayanamam hayır dayanamam sana yaşayamam dedim anne sana sensiz yapamam dedim annneee"
Belki de suçlu ben olacaktım ama annem kendini suçlu hissedecekti.Yanımdaki şişeyi yavaşça aldım.Yere hızlıca vurarak kırdım.
"Anne ölmek istiyorum derken ciddiydim.Sensiz yapamam derken de öyle."
Dedim ve en keskin cam parçasını alarak bileklerimi kesmeye hazırlandım.
"Ben mutsuzsam yaşayamam...Ben mutsuzluğa katlanamamm...."
Cam parçasını sağ bileğime yaklaştırdım ve bir çizik attım ve bir çizik daha...
"Ben böyle daha mı mutluyum annneee?"
+20 vote yeni bölüm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA MAFYA OLUNMAZ
Teen Fiction18 yaşında beni mahkum bir hayata terkeden bir ailem var... Babam para yüzünden beni zorla evlendirdi.... Annem ise beni bu pis hayatta terketti.... Ben ise intihar etmeye yeltendim... Berbat bir hayatım varken bana kim yaşa diyebilir ki?