Uçurum

245 9 4
                                    

Başım fena halde ağrıyor gözyaşlarım her defasında daha da hızlanıyordu.Her yerim kırılmış gibiydi.Kendimi çok halsiz hissediyordum.Bora tıslarcasında konuştu
"Senin Ege ile ne işin var şeytan."

Konuşamayacak kadar halsizdim.O yüzden bu sorusunu cevapsız bıraktım.

Bora sabırsızca tekrarladı.Ancak ben de cevaplamamakta ısrarcıydım.Ardından aniden fren yaparak arabayı durdurdu.

Siddetle aşağıya indi ve yanıma geldi.Kolumdan sertçe tutarak beni kaldırdı.Yüzüme yapışan saçlarımı umursamayarak suratına tükürdüm.

Kaşları çatıldı ve bileğimi fazlasıyla sıkmaya başladı.Ardından eliyle çenemi tuttu.

"Sen ne yaptığıni sanıyorsun?"

"Aptal."

Gözleriyle adeta beni dövüyor gibiydi.Ardından elini hızlıca kaldırdı ve suratıma şiddetli bir tokat yapıştırdı.

BORA:

Onun bu kadar asi olması beni fazla sinir ediyordu.Ona yaptığım her şey için fazlasıyla pişman oluyordum.

O Ege denen herifle ne ilgisi olduğunu bulmam gerekiyordu.Ege'nin işi bitmiş olmalıydı.Arka kapıyı kapatarak yavaşça yürümeye başladım.Cebimden bir sigara çıkararak ağzıma götürdüm.

Ayza fazlasıyla asiydi.Daha önce böyle bir kıza hiç rastlamamıştım.Fazla cesurdu.Ama bu başına iş açabilirdi.

Kendimi ondan uzak tutmaya çalışsamda beceremiyordum.Onla evlenmemin bir sebebi vardı.Her ne kadar acımasızca olsa da o benim işime yarayabilirdi.

Bunun için ona katlanmak zorundaydım.Ondan nefret ediyordum.Ama aynı zamanda beni ona çeken bir şeyler vardı.Her ne kadar engel olmaya çalışsamda kendime bir türlü engel olamıyordum.

Yavaş adımlarla arabaya doğru yürüdüm.Kapıyı hızlıca açarak arabaya bindim.Arkaya baktığımda Ayza hareketsizce yatıyordu.Dudağında hafif bir kan lekesi vardı.Saçları dağılmış kıyafetleri kirlenmişti.

Sigaramı pencereden atarak arabayı hareket ettirdim.Eve doğru sürmeye başladım.

ZORLA MAFYA OLUNMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin