4. osa

1K 84 1
                                    

"Miks?", küsis Liam.
"Ma ei saa.", vastasin.
"Palun räägi meile. Sa saad meid usaldada.", ütles Niall.
"No olgu.", vastasin siis lõpuks.
Sättisin end mugavalt istuma.
"Ma tulin kodust välja. Siis tulid minu juurde Harry ja Zayn. Nad lõid mind. Nad teevad seda koguaeg. Louis on ka veel nende kambas. Ma ei tea, miks nad mind vihkavad ja peksavad.", rääkisin neile.

"Issand. Kui kaua?", ütles Liam.
"Pea kaks aastat.", vastasin.
"Me aitame ja kaitseme sind.", ütles Liam.
"Aitäh.", vastasin.
Siis läksime elutuppa ja vaatasime filmi. Peale seda läksin koju. Teel ei näinud ma neid. Koju jõudes läksun oma tuppa.

Hommik

Ärjasin kell 7. Läksin vannituppa. Pesin näo ära. Läksin kapi juurde ja valisin sealt musta värvi pika varrukaga pluusi ja sinised pikad teksad (pildil). Siis võtsin koti ja läksin kööki, kus tegin endale kaks võileiba. Kui söödud, siis pesin hambad ja hakkasin kooli minema. Olin peaaegu kooli jõudmas, kui nägin Kaid (minu eks).
Tema õnneks mind ei näinud. Läksin kooli. Võtsin kapist vajalikud asjad ja läksin esumesse tundi, milleks oli kunst. See oli mul koos Louisega.

Terve koolipäev oli ilma peksmisteta ja muude vipertusteta. Lahkusin koolist ja varsti jõudsin parki. Siis lükati mind vastu puud. Lükkajaks oli Kai.

Siin siis uus osa. Loodan, et meeldis.

Kiusatu (One Direction fanfiction)Where stories live. Discover now