36. osa

475 50 6
                                    

Anna pov

"Louis, kas saaksime rääkida?", küsisin.
"Jah.", vastas ta.
Me läksime tema tuppa.
"Ma kuulan.", ütles ta.
"Ma tean, et sa armastad Cloet ja Harry ka. Cloe on aga praegu segaduses. Mul on sulle ettepanek.", ütlesin.
"Milline nimelt?", küsis ta.
"Kutsu Cloe välja.", vastasin.
"Arvad?",küsis ta.
Ma noogutasin.
"Aitäh.", ütles ta.
"Aga palun.", ütlesin.
Siis läksime tagasi elutuppa. Harry oli lahkunud.
"Cloe, kas saaksime rääkida?",  küsis Louis.
"Jah, loomulikult.", vastas Cloe.
Nad läksid Cloe tuppa.
Mina otsustasin kööki pannkooke tegema minna.

Louis pov

Läksime Cloe tuppa.
"Ma tahtsin küsida, et kas sa tuleksid täna õhtul minuga välja?", küsisin.
"Jah.", vastas ta.
"Ole kella kuueks valmis.", ütlesin.
"Olgu.", ütles ta.
Siis jätsin ta tema tuppa. Läksin enda tuppa.

Cloe pov

Kell oli veel 13.00. Läksin kööki ning nägin Annat. Aitasin tal siis pannkooke teha. Kui  almis said, siis kutsusime poisid ja hakkasime sööma. Peale seda läksin oma tuppa sättima.Läksin pesema. Peale seda läksin kapi juurde. Mõtlesin mida selha panna. Lõpuks valisin hallika pluusi, lillelise jaki ja musta seeliku. Hakkasin juukseid kuivatama. Siis sirgendasin neid.
Tegin ka õrna meigi. Vaatasin kella, mis näitas 16.30.
Mul oli veel aega.
Lasin ka lõhna endale peale.
Ootasin parajat hetke, et elutuppa minna.
Olin veidi närvis. Ma loodan, et see kõik aitab mul selgusele jõuda.
Kui kell sai 17.45, siis võtsin koti ja läksin elutuppa. Louis juba ootas mind. Tal oli ülikond seljas.
"Sa näed imeilus välja.", ütles ta.
"Aitäh. Ka sina oled kena.", ütlesin.
Siis hakkasime minema. Olin närvis ja ka uudishimulik. Ma ei teadnud ju, kuhu Louis mu viib ja milliseks see õhtu kujuneb.

Siin uus osa. Loodan, et meeldis.
Palun väga vabandust, et varem pole uut osa tulnud. Kool võtab oma aja. Ma tean, et paljudel on koolivaheaeg, aga minul ei ole. Ja lisaks oli mul siin nohu ning ei jõudnud kõikidele raamatutele uusi osi. Ma väga vabandan, et nii kaua ootama pidite seda osa.

Kiusatu (One Direction fanfiction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora