20. osa

656 68 3
                                    

"Tere hommikust.", ütles ta.
"Tere.", ütlesin vastu.
"Võib siia istuda?", küsis ta.
Ma ainult noogutasin.
Siis tuli teenindaja ja Harry tellos endale kohvi ja ühe lihapiruka.
"Ma poleks oodanud sind siin kohata. Ja veel üksi. Arvasin, et oled selle Louise ja teiste juures.", ütles Harry.
"Mida sa tahad?", küsisin.
"Mis mõttes?", küsis ta vastu.
"Sa oled viisakas. Kui see on mäng, siis ma lahkun.", ütlesin.
"See pole mäng. Ausalt.", ütles ta.

Harry pov

Kui kohvikusse sisenesin, nägin Cloet. See on hea võimalus talt vabandust paluda. Ma olen olnud nii loll ja vägagi halb inimene. Ma olen teda lapsest saati armastanud ning ma ei tea isegi, miks me teda kiusasime. Läksin tema poole. Ta näis kohkunud ja üllatunud.
"Tere hommikust.", ütlesin.
"Tere.", ütles ta vastu.
"Võib siia istuda?", küsisin talt viisakalt.
Ta  ainult noogutas.
Istusin siis talle vastu.
Siis tuli teenindaja ja  tellisin endale kohvi ja ühe lihapiruka.
"Ma poleks oodanud sind siin kohata. Ja veel üksi. Arvasin, et oled selle Louise ja teiste juures.", ütlesin.
Ma ei uskunud oma silmi, et näen teda üksinda.
"Mida sa tahad?", küsis Cloe.
"Mis mõttes?", küsisin  vastu.
"Sa oled viisakas. Kui see on mäng, siis ma lahkun.", ütles.
"See pole mäng. Ausalt.", ütlesin.
"Tore.", ütles ta.
Siis tuli teenindaja mu tellimusega ning tänasin teda.
"Miks siis sa siin üksinda oled?", küsisin uudishimust.
Ma tõesti tahtsin teada.
"Pole sinu asi ju.", vastas ta.
Ta ei usalda mind. Loomulikult.
"Ma tahtsingi mingil ajal sinuga rääkida. Nüüd on hea võimalus.", alustasin rääkimisega.
"Ma kuulan.", ütles ta.
"Ma ei teagi kust alustada. Esmalt ma tahan paluda sult vabandust kõige eest, mis ma sulle teinud olen. Mul on tõesti kahju. Ma loodan, et sa suudad kunagi mulle andestada.", ütlesin talle.
"Mida? Sa vabandad. Mis teil kõigil viimasel ajal hakkas. Enne Louis, siis Zayn ja nüüd sina. Miks te mind kiusasite?", küsis ta.
"Ma ei tea. Ma armastan sind lapsest saadik. Vast sellepärast, et sinu tähelepanu saada ning et keegi teine sulle ei läheneks. Ma olin loll ja ma kahetsen kõike.", vastasin talle.
"Kas sellest, mis mul kodus toimus, ei piisanud. Ka teie pidite mind peksma.", ütles ta natuke kurvalt.
"Mis sul kodus toimus, kui tohib küsida?", küsisin üllatunult.
"Mu isa peksis mind ja ka ema vahel. Mind visati vahel kodust välja. Ja siis tulite jälle teie ja peksite mind.", ütles ta see kord nutuse häälega.
"Ma väga vabandan. Ma ei teadnud. Kuidas nad said teha seda oma tütrele.", ütlesin siiralt.
"Kuidas sa saanuksgi.", ütles Cloe.
Siis sisenes kohvikusse Louis.

Siin siis uus osa. Loodan, et meeldis.

Kiusatu (One Direction fanfiction)Where stories live. Discover now