18. osa

687 65 6
                                    

"Kus sa oled?", küsis Louis kohe.
"Pargis ja tulen juba koju.", vastasin talle.
"Ma tulen sinna.", ütles ta.
"Pole vaja. Kohtume Liami ja Nialli juures.", vastasin.
"Ei. Ma tulen ja jutul lõpp. Oota mind seal.", ütles ta.
"Okey siis. Eks ma oota siis. Aga tee kähku.", ütlesin talle.
"Jajah.", ütles ta vastu.
Siis lõpetas ta kõne.

Istusin pingi peale ja ootasin Louist. Ta jõudis umbes kümne minuti pärast kohale.
"Miks sa siia tulid? Sa pidid mind ju kooli ees ootama.", küsis ta natuke ärritunult.
"Lähme koju ja siis räägin.", vastasin.
"Olgu. Ja siis kindlalt räägid.", ütles Louis.
"Jah.", vastasin.
Jõudsime siis koju.

"Kus te nii kaua olite? Te oleksite pidanud juba ammu kodus olema.", küsis Liam, kes tundus olevat natuke mures.
"Ära minu käest küsi. Cloe podi mind ootama kooli ees, aga kui ma sinna jõudsin, siis teda polnud. Helistasin talle, aga esimesel korral ei võtnud ta vastu, aga teisel korral võttis ning ütles, et ta on pargis. Läksin siis sinna ning siis tulime koju.", ütles Louis.
"Kas pidi kohe nii üksikasjalikult ära rääkima?", küsisin Louiselt.
Niall hakkas selle peale naerma.
"Miks sa parki läksid siis Cloe?", küsis Liam.
"Kui ootasin kooli ees Louist, siis Zayn tuli minu juurde ning tahtis minuga rääkida. Läksime siis parki rääkima.
"Mida ta rahtis? Kas ta tegi sulle midagi?", küsis Louis.
"Ei. Ta ei teinud midagi. Ta palus mult andeks kõige eest, mis ta mulle teinud on ja et ta kavatseb seda mulle tõestada.", vastasin neile.
"Sa usud teda või?", küsis Niall.
"Ma ei tea.", vastasin.
"Ta nagu nii teeb nalja.", ütles Liam.
"Ma ausalt ei tea. Ma lähen puhkama.", ütlesin neile.

Läksin siis oma tuppa ning vahetasin riided. Panin selga siis valge ja rohelise pluusi ja musta värvi retuusid (pildil). Heitsin siis voodisse pikali.

Siin siis uus osa. Vabandust, et varem pole tulnud. Loodan, et meeldis.

Kiusatu (One Direction fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora