19. osa

713 70 6
                                    

Nädal aega hiljem

Kell oli 7.00 ning hakkasin sättima kooliks.
Panin selga musta ruudulise pluusi, sinised teksad ja musta mütsi (pildil). Läksin siis kööki. Enne kui sinna jõudsin, jäin seisma, kuna kuulsin poisse rääkimas minust.
"Ma armastan teda.", ütles Niall.
"Mina samuti.", ütles Louis.
"Ma meeldin talle kindlasti rohkem kui sina.", ütles Niall.
"Oled kindel?", küsis Louis.
"Jah.", ütles Niall.
"Mina poleks.", ütles Louis.
"Mida sa sellega öelda tahad?", küsis Niall.
"Ei midagi.", ütles selle peale Louis.
"Lõpetage juba.", ütles siis Liam.
Ma läksin võtma oma koti ning läksin vaikselt välja. Otsustasin teepeal midagi süüa. Ma olin peaaegu šokis. Ma poleks iialgi arvanud, et Niall ja Louis armastavad mind. Ma olin tõesti üllatunud. Läksin ühte kohvikusse ja tellisin endale kohvi ja kaks saiakest.

Liami pov

"Lõpetage juba.", ütlesin neile.
"Tema alustas.", ütles Louis.
"Mina siis lõpetan.", ütlesin.
Nüüd jäid nad õnneks vait.
"Minge kutsuge Cloe alla sööma.", ütlesin neile.
"Ma lähen.", ütles Niall.
"Ei mina lähen.", ütles Louis.
"Lähete mõlemad siis. Ja lõpetage jagelemine. Varsti on see juba välja ka kuulda.
Nad läksid joostes üles.
Varsti tulid nad karjudes alla.
"Teda pole oma toas.", karjusid nad ühes koos.
"Mis mõttes pole.", küsisin neilt.
"Ei ole noh. Kotti ka pole. Ta vist on juba läinud.", ütles Louis.
"Ta arvatavasti lahkus, kuna kuulis teie vaidlemist. See on teie süü. Olete nüüd rahul.", ütlesin neile natukene karmilt.
"Ma helistan talle.", ütles Niall.
"Mina helistan.", ütles Louis.
"Kas te lõpetate juba?", küsisin nüüd juba rohkem karmilt.
Võtsin oma telefoni ning valisin Cloe numbri. Kutsus paar korda ning siis lõpetati kõne.
"Ta ei võta vastu.", ütlesin neile.
"Mis me teeme nüüd?", küsis Niall.
"Äkki läks ta kooli.", ütles Louis.
"Lähme teda otsima. Sina, Louis, lähed teda kooli otsima. Mina ja Niall otsime selle ümbruse läbi.", ütlesin.
"Olgu. Ma kohe lähen. Helistan, kui ta leian. Ja teie ka helistage siis mulle.", ütles Louis.
"Jah.", ütlesin talle.
Hakkasime siis tegutsema.

Cloe pov

Hakkasin lõpetama viimast saiakest, kui kohvikusse sisenes Harry.
Ta märkas mind ning tuli minu poole.

Siin siis uus osa. Ma väga vabandan, et varem pole uut osa tulnud. Nüüd kus on vaheaeg, üritan rohkem uusi osi teha nii sellele raamatule kui ka teistele. Tahaksin teada ka, et millisele raamatule peale selle, võiksin teha uue osa.
Ma loodan, et meeldis see osa. Vabandust ka, kui see pole nii pikk, kui te ootasite.

Kiusatu (One Direction fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora