23. osa

612 65 5
                                    

Cloe pov

Lõpetasin puhastamise ja läksin tagasi klassi. Enne kohale jõudmist helises kell tundi. Klassi sisenedes ei näinud ma Taylorit. Ma ei olnud eriti mures, aga ikkagi.
Olin selle tunni ära kuidagi.
Kui tund läbi sai, siis läksin kapi juurde oma asju ära panema. Tegin just kapi luku lahti, kui keegi minu juurde tuli.
Pöörasin ümber ja mu ees seisis üks tüdruk (pildil). Ta tundus tuttav. Siis äkki tuli meelde, kes ta on. Ta on Taylori õde. Nime ma muidugi ei teadnud.
"Tere.", ütles ta.
"Tere.", ütlesin.
"Ma olen Anna. Sa ei pea mind kartma. See et ma Taylori õde olen, ei tähenda, et me samasugused oleme. Ma kuulsin mida mu õde sulle tegi. Mul on kahju.", ütles ta.
"Pole midagi. Mina olen Cloe.", ütlesin vastu.
"Ma tean. Sul pole vist siin sõpru nagu ma aru olen saanud.", ütles Anna.
"Eriti ei ole jah. Nüüd muidugi Louis on.", vastasin.
"Louis? See kes sind peksis?", küsis ta üllatunult.
"Jah. Ta palus vabandust. Tegelikult nad kõik on vabandanud.", vastasin.
"Wow. Poleks oodanud. Harry ka või?", küsis ta.
Ma noogutasin.
"Täna hommikul palusgi. Seetõttu su õde mind lõigi, muidugi ta oli valesti aru saanud.", ütlesin.
"Mul on tegelikult hea meel, et Harry mu õe maha jättis. Mu õde ei vääri Harryt. Ma tean, et ei tohiks oma õest niimoodi rääkida, aga ta on juba sellise iseloomuga.", ütles ta.
"Ta just viisakas pole.", ütlesin.
"Kui sulle see sobib, siis me võiksime sõbrad olla?", küsis ta.
"Muidugi sobib. Mul pole ammu sõbrannat olnud, põhimõtteliselt ühtegi sõpra.", vastasin.
Siis ta tuli ja kallistas mind, muidugi kallistasin vastu.
"Teeks peale kooli midagi. Mitu tundi sul täna on? Mul on neli veel.", küsis ta must lahti lastes.
"Mul ka neli veel. Ja ma olen nõus.",  vastasin.
"Saame kappie juures kokku.",ütles ta.
"Olgu.", vastasin.
Siis helises kell.
Ma võtsin ruttu kapist vajalikud asjad ja läksin tundi.

Siin siis uus osa. Loodan, et meeldis.

Kiusatu (One Direction fanfiction)Where stories live. Discover now