Hommik
Cloe pov
Olin otsusele jõudnud. Nüüd panin end valmis. Panin valge pluusi, halli pusa, mustad teksad ja kollase mütsi.
Jalga panin kollased ketsid.
Siis läksin alla.
Treppide juures tuli Anna minu juurde.
"Oled otsustanud?", küsis ta.
"Jah.", vastasin.
"Kes?", küsis ta seisma jäädes.
"Varsti saad teada.", ütlesin.
Läksin kööki. Võtsin hommikuhelbeid piimaga ja sõin ära.
Kõik olid köögis.
"Louis, kas saame rääkida?", küsisin.
"Muidugi. Tule.", ütles ta.
Läksime tema tuppa.
"Nii. Ma olen jõudnud selgusele.", alustasin.
"Minu ja Harry suhtes?", küsis ta.
"Jah.", vastasin.
"Ma kuulan.", ütles ta.
"Anna pakkus välja, et läheksin teie mõlemaga välja, et äkki aitaks see mul selgusele jõuda. Tal oli õigus. Jõudsin selle abil selgusele.", ütlesin.
"Oota. Sa käisid meie mõlemaga datil?", küsis Louis.
"Jah.", vastasin.
Ta noogutas.
"Te mõlemad armastate mind ja ma tean seda. Aga armastada saab ainult ühte. Te mõlemad ütlesite, et te aktsepteerite mu otsust. Mis see ka poleks. Mu otsus on see, et ma armastan Harryt. Mul on kahju Louis, aga nii see on. Sa oled tore ja väga hea inimene. Ma tahan olla su sõber ikka edasi. Oleksid nagu mu vanem vend. Nagunii oled hetkel mu hooldaja ju.", ütlesin.
Ta hakkas naerma.
"Seda küll. Ja ma aktsepteerin su otsust. Loodan, et saate õnnelikuks. Ja me oleme sõbrad edasi.", ütles ta.
Me kallistasime.
"Mida sa ootad. Mine Harry juurde.", ütles ta.
Ma läksingi siis.Harry juures
Koputasin uksele ja mõne minuti pärast avanes uks.
"Saame rääkida?", küsisin.
"Jah.", vastas ta ja lasi mu sisse.
Läksime elutuppa.
Ma pole varem tema majas olnud.
"Ma kuulan.", ütles ta.
"Ma jõudsin selgusele. Ma armastan sind.", ütlesin lühidalt.
"Sa teed nalja.", ütles ta.
"Ei tee. Ma räägin tõtt.", ütlesin.
Ta tuli minu juurde ja kallistas mind ning siis suudlesime.Kuu aega hiljem
Mina ja Harry olime õnnelikult koos. Me ostsime uue maja. Koolis käime veel edasi muidugi. Ka Niall ja Anna ostsid endale maja.
Liam leidis endale tüdruku, kelle nimi on Kaisa.
Ja Louis armus Tessasse.
Me kõik saame üksteisega hästi läbi. Mu vanemad saadeti ravile. Ja Kai on ikka veel vanglas.
See oli minu lugu. Me väldime nüüd koolis seda, et kedagi ei kiusataks.Siin siis viimane osa. Loodan, et meeldis.
Kui on küsimusi, siis vastan meeleldi. Ma teeksin ühe Q&A. Te võite küsida küsimusi selle raamatu kohta, tegelaste, teiste minu raamatute ja tegelaste kohta. Siis hiljem postitan kõikide küsimuste vastused üles.
ESTÁS LEYENDO
Kiusatu (One Direction fanfiction)
FanficMinu nimi on Cloe Barnes. Olen 18. Elan Londonis koos ema ja isaga, kes on tihti purjus ja löövad mind. Ka koolis on sama asi. Kooli kolm poissi kiusavad teisi, õigemini peksavad. Mina kannatan seda juba umbes 2 aastat. Nad löövad mind peaaegu iga...