14.Bölüm "Kim Yaptı?"

85 8 9
                                    

Çakır arabaya binmiş, uzaktan restorana bakıyor, kapanmasını bekliyordu.Gözlerini saatden çekmiyordu.

Şarkı bittiğinde Gençay Elvanı sahneye çağırdı.
-Şimdi  sıra Elvanda.
Gençay gülümseyerek Elvana bakıyordu.
-Hadi Elvan, bir şarkı oku.
-Ben..Bilemedimki şimdi..
Macit gülerek söylendi.
-Sesin fenamı yoksa?
Pinhan bağırdı.
-Bence dinleyelim önce.
Vedat viski içiyordu.Elvan sahneye çıkıp mikrofona yaklaştı.
-Ben..Şimdiye kadar en çok keman çalmayı sevdim.
Gençaylar dahil herkes artık sesinin güzel olmadığını düşünüyordu.Elvan birden okumağa başladı.
Sezen Aksu-Küçüğüm.
Vedat başını kaldırıp Elvana dikkatle bakmağa başladı.Macitle Gençay gülümseyerek Elvanı seyrediyordu.Çakır Elvanın okuduğunu görünce hemen arabadan indi.Restorana taraf gelip hiçkimseye görünmeden Elvana bakarak onu dinlemeye başladı.
Şarkı bittiğinde Herkes alkış yaptı.Pinhan bağırdı.
-Helal be kuzen.
Elvan aşağı indiğinde Gençay ona yaklaştı.
-Elvan, harikaydın, sesin mükemmel.
-Teşekkür ederim Gençay.
Macit vedata yaklaşıp gülümseyerek söylendi.
-Abi, bu kız kim?
Vedat viskiyi eline alıp içti.
-İzelin kardeşi.
Macit şaşkın halde söylendi.
-ha, öylemi?..Güzel kızmış ama.
Vedat derin nefes aldı.
-Macit..aklından bile geçirme.
Macit gülmeye başladı.
-Niyeymiş?
Vedat macite tepkili halde bakmaya başladı.Macit gülümsemeden söylendi.
-Tamam tamam sustum, Allah sahibine bağışlasın.Benim çıtır gibi sevgilim var zaten.ama cevabımı almadım, kurtulmadın.
Macit göz kırparak gençaya yaklaştı.
-Genço? Sıradaki şarkı?
-Şimdi okuyucaklar.
Özcan deniz-Dön desem.
Macit pinhanı dansa davet etdi.Pinhan gençaya bakarak ayağa kalktı.Gençay elvanı dansa kaldırdı.Vedat onlara bakmaya başladı.Gözlerini bir anda çekip dışarı çıktı.Çakır Vedatın çıktığını görünce gözlüklerini takıp arkasını dönerek ilerlemeye başladı.Vedat Çakırın arabasını gördü.Gördüğünü çaktırmayıp hiç birşey görmemiş gibi içeri girdi.
Şarkı bittiğinde artık restoran kapanıyordu.Gençay Elvanla Pinhanı eve götürücekti.Vedata yaklaşıp söylendi.
-Abi, ben Elvanları eve götürüyorum,yarın şirketdeyim bende,  görüşürüz.
-Tamam, çık sen.
Macit viski içiyor, gitarında birşeyler çalıyordu.Vedat Maciti öyle görünce ona yaklaştı.
-Napıyorsun?
-E geceyi erken bitirdiniz.
-Erkenmi?
-Evet, benim için erkende, sizin için çok geç olmalı..Neyse ben kaçıyım.iyi geceler.
Macit viskiyi masaya bıraktı.
Nereye gidiyorsun?
-Annemlere, ama yarın sendeyim, haberim olsun.
Macit göz kırparak motoruna binip ordan uzaklaştı.
Vedat Macit giderken arkadan ona baktı.Bir anda yüzünü çevirip az önce çakırın arabası durduğu yere baktı.Araba orda yoktu.Vedat arabasına binip ordan gitti.
Hiç kimse ortalıkta görünmüyordu.Çakır arabayı az önceki yerde durdurdu.Telefonda birilerini aradı.
-Hiç kimse yok, hadi bir an önce bitsin bu iş.
Çakır restorana bakıp gülmeye başladı.iki üç adam restoranın kapısının kilidini kırıp içeri girdi.Benzin dökmeye başladı.Çakır gülerek arabadan inip restorana taraf geldi.Adamlara bakıp söylendi.
-Dikkatli olun, yakalanmayalım.Tek bir iz bile kalmasın.
Çakır kendi kendine söylendi.
-Elvan asla bilmemeli.
Benzini döktükten sonra Çakır adamlara işaret edip gitmelerini söyledi.Adamlar arabaya binip ordan uzaklaştılar.Çakır elindeki çakıyı yakıp gülerek restorana baktı.
-Sen kiminle uğraştığını asıl şimdi görüceksin.
Çakır içeri geçip elindeki çakıyı içeri atdı.Heryeri alev aldı.Çakır gülerken arkasını dönüp kapıya taraf gelirken birden kapıda Vedatı gördü.Ters bir şekilde Çakıra bakıyor, haraket etmiyordu.Çakır ne yapacağını bilemedi, onu beklemiyordu.Hızla Kapıdan çıkmak isteyince Vedat kapıyı kapayıp arkasına demirden kilid taktı.çakır derin derin nefes alarak söylendi.
-Aç lan kapıyı, ne yaptığını sanıyorsun?!
-Sanmıyorum, yapıyorum..
-Bak oğlum, bitiricem o arkadaşın denen iti, sıra sanada gelicek elbet.
-Çıka bilirsen eğer..
Vedat hızla cevap verdi.Çakır dikkatle ona bakıp şaşkın halde söylendi.
-Beni burda bırakamazsın.
Vedat arkasını dönüp arabaya taraf ilerleyerek söylendi.
-Önce bana bekliyorum.
Çakır bağırmaya başladı.
-Lann..Nereye gidiyorsun? Açsana kapıyı..Oğlum bak kötü olucak, aç kapıyı.
Çakır korkar halde arkasını döndü.Her yer yanıyordu.Çakır ne yapacağını düşünmeye başladı.Birden arka kapı olacağını düşünüp arka tarafa geçti.Arkada beyaz bir kapı vardı.Üzerini hızlı şekilde vurup kapıyı kırdı.Kapı kırılarken çakırda kapıyla beraber yere, onun üzerine düştü.Başını kaldırınca Vedatı gördü.Vedat ona bakıyordu.Çakır ona bakarak ayağa kalkmak isteyince Vedat ayağıyla Çakırın elinin üzerine bastı.Sinirli halde söylendi.
-Seni gençayın, o kızın etrafında bi daha görürsem, kendini ölmüş bil!
Çakır elinin acısından bağırıyordu.
-Şimdiye kadar gençayı tuttum, ama tutmam, seni kendi elleriyle gebertir.Leşinide işte böyle yandırırız!
Vedat bir anda ayağını çekip hızlı bir şekilde çakırın karnına tekme vurdu.Arkasını dönüp ilerlemeye başladı.Çakır telefonu çıkarıp adamlardan birini arayarak yüksek sesle söylendi.
-Nerdesiniz lan?
Vedat arkası dönük halde söylendi.
-Yangını söndürüyorlar..
Çakır duyunca bir an sinirle telefonu yere atıp tekmeyle vurdu.Bağırarak arabasına taraf gitdi.
Adamlar yangını söndürmüşlerdi.İçeri geçip heryeri toparladıktan sonra kapıyı kapayıp ordan acil şekilde uzaklaşmıştılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanan Ateşi SöndürdükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin