1.Bölüm "Giriş"

1.4K 41 13
                                    

Yeni bir gün daha başladı.Üniversiteye geç kalıyordum.Önce size kendimden özet geçeyim.İsmim Elvan.20 yaşındayım.Konservatuar müzik bölümünü okuyorum.Saat 09.00.Hemen üstümü giyinip odadan fırladım.Aşağı indim.Annem yine döktürmüşdü.Alpike hanım.50 yaşında ev kadını.Babam izin vermediği için çalışmıyor.Sürekli surat yapar babama bu yüzden ama yinede kavga etmezler.Artık kaç yıl oldu annem çoktan alıştı bu duruma.Babam Efdal bey.55 yaşında.Mahallemizin en büyük ustası.Evden erken çıkmıştı yine.Bide kardeşim ve abim var.İkisinide çok özledim.Ablam İzel.21 yaşında.Benden 1 yaş büyük.Almanyada üniversiteyi kazandı.1 yıl oldu..Biriyle beraber ve o kadar mutluki..Yakında düğün varmış haber verdi bize.Ama annem daha babama söylemedi.İzel hafta sonu dönüyor.Hep birlikte söyliyicez.Enişte beylede tanışıcaz artık.Bide abim Buğra.25 yaşında.Bu konu açılınca hep üzülüyorum.Neden diye sorarsanız çünki hapiste.Ben dahil hepimizin onun katil olmadığını biliyoruz inanıyoruz.Polisler bir arkadaşını evde bıçaklayarak öldürdüğünü söyledi ve parmak izleri abime ait malesef.inşaAllah birgün herşey ortaya çıkıcak..Neyse..Hocaya yetişdirecek bir ödevim var ve ben hala evdeyim.Geç kaldığım için hemen atışdırıp kalktım.Durağa geldim.Otobüs yine her zamanki gibi trafikde. Nedense hep bana tesadüf olur..Üniversitemi evet seviyorum.Yalnız bir kişi bana daha sevdiriyor..Çakır.35 yaşında.Kendisi öğretmenim olur.1 yıldır birlikteyiz.Onu çok seviyorum.Oda beni seviyor.Çok mutluyuz.O kadar güzel hayallerimiz varki bizim..Daha durun evlenicez..Çok mutluyum..Çoookk.....

Evet çok mutluydum.. O kadar mutluydumki..Kim inana bilirdiki hayatın bir anda sizi nasıl bu noktaya getirebileceğini..Asla dediğin şeyleri nasıl mecbur yapabileceğini..Sevdiğin kişilerle sevmediğin kişilerin yer değiştirebileceğini..Aklına bile gelmeyecek bir kişiyi nasılda sevebileceğini..ve en önemlisi, içinde kör olan bir ateşin nasıl kendi ellerinizle söndürebileceğini...Evet..Biz başardık bunu..Yanan Ateşi Söndürdük...

Tarık bey.60 yaşında.Afşar holdingin patronu.Azimli ve yaşına rağmen hala yakışıklı..Vedat.27 yaşında.Tarık beyin oğlu.Asi ve hırslı.Gönül eylendirmeyi sever yani galiba..Nehir.Vedatın eski karısı.3 yıl önce boşandılar.Zaten kaç zamandır ayrı yaşıyordular..Macit.Vedatın kardeşi.25 yaşında bekar yakışıklı bir genç..Beste hanım.58 yaşında.Tarık beyin karısı yani Vedat ve Macitin annesi.Hep Vedatın babasına, Macitin annesine karakter olarak benzediklerini söylerler.Neden biliyormusunuz? Çünki Beste Vedatın üvey annesi..Gençay.Vedatın çoçukluk arkadaşı.Şimdi kardeş gibiler.Aynı yaştalar.Gençay 2 yıl önce iş için Almanyaya gitmişdi.Kaç zamandır biriyle beraber ciddi bir ilişki yaşıyor ve bu kişi sürpriz isim..Gençay annesini trafik kazasında kaybetmişdi.Bide kardeşi Nağme..kayıp..tam 17 yıl geçti..Gençaydan 5 yaş küçüktü.Kazadan sonra kayboldu..Ne kadar arasalar bile bulamadılar..Babası Şevket bey.58 yaşında.Tarık beyle çalışıyor..

Yanan Ateşi SöndürdükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin