Vedat bir anda Nehiri geri itip söylendi.
-Sende, babam olacak o adamda, umrumda değilsiniz!!!
Nehir korkar halde Vedata bakarak hemen ayağa kalktı.Hızla evine taraf gitmek isterken karşısında onlara bakan kız gördü.elvan şaşkın halde nehire bakıyordu.Nehir hemen yüzünü çevirip evinin bahçesine girdi.Vedat yüzünü çevirmeden dikkatle nehirin durduğu yere bakıyor, sinirli halde gözlerini bile kırpmıyordu.Elvan önce çekinsede yaklaşıp vedatın koluna dokundu.Vedat dönmeyince Elvan kolundan tutup seslendi.
-Şeyy..
Vedat sesini tanıyınca sakin halde geri döndü.Elvanın yüzüne bile bakmadan arabaya bindi.Elvan yine camına yaklaşıp söylendi.
-iyimisin? Kimdi o kadın?
Vedat cevap vermiyor, kemerini takıyordu.
-Cevap versene, neden bu haldesin?
Vedat sert bir şekilde söylendi.
-Git başımdan!
-Hayır gitmiyorum, bu halde bırakmam seni.
Elvan koşarak yan koltuğa geçti.Vedat arabayı çalıştırdı.çok hızlı gidiyor, gözlerini yoldan ayırmıyordu.elvan korksada söylendi.
-O kadın..? Kimdi? Annene ne yaptıki?
Vedat bağırmaya başladı.
-Sana ne ya Sanaa neee?
Elvan susup dışarı bakmaya başladı.Vedat deniz kenarına gelmiş, arabayı durdurdu. inince elvanda hemen ardından aşağı indi.Başını ellerinin arasına alıp denize bakarak sakinleşmeye çalıştı.Elvan korkar halde gözlerini ondan çekmiyordu.
-Bana anlatmak istersen..
Vedat bağırmaya başladı.
-Ya sen kimsinde sana anlatıyım, kimsin sen ha kimsiinn?
Elvan sesini yükselterek söylendi.
-Asıl sen kimsin? Böyle asi olucağına cevap versen nolur? Hata bende, niye geldimki şimdi?
-Niye geldin?
Elvan cevap vermiyor vedata dikkatle bakıyordu.Vedatda gözlerini elvandan ayırmıyor, üzerine gidiyordu.Sakin halde elini çenesine götürüp söylendi.
-Defol..
Elvan şaşkın halde ne yapacağını bilemedi.
Vedat bağırdı.
-Defooll!!!
Elvan bir an irkip korkar şekilde yukarı tarafa gitdi.Yavaş adımlarla yolun kenarıyla ilerliyor, düşüncelere boğuluyordu.Hiç bir araba geçmeyince ne yapacağını bilemedi.Telefonu yanına almadığı için kimseyi arayamazdı.birden siyah araba gördü, vedatın arabasıydı.Vedat arabayı onun yanında durdurup camı açtı.Sakin halde hiç birşey olmamış gibi yola bakarak söylendi.
-Bin arabaya..
-binmiyorum.
Elvan ilerlemeye başladı.Vedat arabadan indi.Elvana yaklaşıp kolunu tutdu.Zorla arabaya taraf getirip karşıya otuzdurdu.Elvan bu kez yüksek sesle konuştu.
-Sen kendini ne zannediyorsun ya?
Vedat cevap vermeden yerine geçip oturdu.Arabayı çalıştırıp ordan uzaklaştı.
-Ben sadece dinlemek istedim, derdini anlamak istedim.Bağırmalar,çağırmalar, oyle dünya yok efendim..
-Ya, niye cevap vermiyorsun? Çıldırıcam Allahım.
Vedat hala cevap vermiyor, yola bakıyordu.
Elvan bu kez kendini tutamayıp kemerini açtı.
-Yok ben dayanamıyıcam, durdur arabayı ilerde, daha fazla tahammül edemiyicem sana.
Elvan şaşkın halde Vedata bakıyordu.Vedat tepki vermiyor, sakin halde arabayı kullanıyordu.
-Ya sen manyakmısın?
Elvan elini kapıya atıp söylendi.
-Tamam, durdurma, ben kendim inmesini bilirim.
Elvan Vedatın tepki vermediğini görünce kapıyı açtı.
-Bak iniyorum..
Vedat arabayı durdurup elvana yaklaştı.Gözlerinin içine bakarken elvanda gözlerini ondan ayırmıyordu.
-Herkes kendi pisliğinde boğulur küçük kız, sende benimle boğulma!
Vedat gözlerini çekip dikelerek arabayı çalıştırdı.Elvan ona bakarken Vedat karşıya bakıp söylendi.
-Nereye?
-Gençaya gidicem
-iyi.
.Elvan çaktırmadan ona bakıyor, vedatsa gözlerini yoldan ayırmıyordu.Elvan onun neler düşündüğünü bilmek istese bile Vedat anlatmadığı için ona hala saklı kalıyordu.Evin önünde durunca elvan hiçbirşey söylemeden hemen aşağı indi.Gençay kapıyı açır açmaz içeri girdi.
-Hoşgeldin elvan.
-Hiç hoş gelmedim.
-Niye? Birşeymi oldu?
-Senin şu salak arkadaşın varya, pislik, öküz.
Gençay vedat olduğunu anlayıp gülümsedi.
-e ee?
Elvan olanları söylemek istemeyip devam etdi.
-Yok birşey, hata bendeydi zaten, gitmemeliydim.Ne işim vardiki benim o gerizekalının yanında.Ruh hastası!
-Gitmemeliydim?
-Neyse canım, biz şu iş mevzusunu konuşulım.
-Doğru, ben sana anlatıyım.Pazar dışı tüm günleri çalışıcaz.Saat 10 dan akşam 12 ye kadar.belki sonra uzatırız vakti.ne dersin?
-Olur, olur, farketmez.
-tamam o zaman, yarın seni götürürüm beraber gideriz istersen.
-Nasıl yani, yarınmı başlıyıcaz?
-Evet, hazır diyilmisin yoksa?
-Yok hazırımda, nebileyim, birden söyleyince..
Gençay gülümseyip devam etdi.
-Sen istersen yinede hazırlan.
-peki nasıl tür şarkılar çalıcaz?
-Yarın görürsün.
-Tamam, öyle olsun.
Elvan ayağa kalkıp kapıya taraf gitdi.
-Neyse, ben gidiyim artık, pinhanda yalnızdır şimdi, geç oldu hem.
-Tamam, bekle arabanın anahtarını götüreyim.
-Yok zahmet etme, ben kendim giderim.
-Geç oldu ama.
-Merak etme, birşey olmaz.
-Tamam, dikkatli ol.yarın gelir seni alırım.
-Peki, Görüşürüz.
-Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanan Ateşi Söndürdük
RomanceBağlansam başka bir aşkın kokusuna Fakat beni ısıtan yakan sen olacaksın Ateşlerde yanmaya hazırım delikanlıca Hala içimde kor ateş bile yansa Anlatdığım aşk hikayem yalnız sen olacaksın Biz bir kalpte var olduk tüm dünyayı döndürdük Ne oldu ne yapt...