Ön yargıyla başlamamanızı dilerim.
&&&
Selam, benim adım Doğa Arpa.17 yaşındayım.Annem ve babam evlatlık küçük bir çocuk almışlar daha ben doğmadan.
-
Biraz eskiye gidelim o zaman.
Daha 6 yaşındaydım.Peltek konuşuyordum.
Babamı ilk kez böyle görüyordum.Heyecanlı,aceleciydi.Aceleyle ağzının içinden konuşarak:
Mustafa:Kızım odaya geç bir.-N'oldu?
dedim.Bende heyecanlı idim.Hemen annem ortaya atlayarak:
Sevim:Kızım o çocuk senin öz kardeşin değil.Üvey kardeşin.-Nasıl yani?
Şaşırmıştım ve olayı küçük olduğum için çözemiyordum.
Anlatmaya devam ettini ağzını aralayarak.
Sevim:Biz onu sen doğmadan daha o bebekken evlatlık aldık.Sessiz kaldım,bir şey diyemedim.
...Yavaş adımlarla arkalarına baka baka annem ve babam odadan çıkmıştı.
Ve içimden bir an şunu söyledim.
O zaman beni öz kardeşi sanıyordur.⚫⚫⚫
Öğrendiğimden dolayı uzaklaşmıştım çünkü daha da büyüdüğümde,olgunlaştığımda ona aşık olmaya başlamıştım.
İşte o benim aşık olduğum üvey abim;beni öz kardeşi sanıyor...⚫⚫⚫
Ben Umut Arpa.18 yaşındayım.Bir sevgilim var.Ben annem ve babamı trafik kazasında kaybettim-kaybetmişim.
-
Eskiye gidelim.
5 yaşındaydım.
Odamda oturuyorken üvey annem ve babam odama girdiler hışımla.
Tuhaflardı.
Üvey annem dudağını araladı,korkak görünüyorlardı.
Sevim:Oğlum biz seni evlatlık aldık.Şaşırdım ve anlayınca şu cevabı verdim.
-Öz ailem değil misiniz şimdi siz?Şu sözü söyledi.
Sevim:Öz gibiyiz.Hemen Doğa'yı sorasım geldi.
-O zaman Doğa?Oda benim üvey kardeşim mi?Üvey babam şu cevabı verdi dudaklarını aralayarak hafifçe,korkakça ve titriyorlardı.
Mustafa:Evet.Çıktılar titrek adımlarla ve içimden "beni öz kardeşi sanıyor,habersiz" diye söyledim.
⚫⚫⚫
Benden uzak duruyordu bende ondan uzak duruyordum.Uzaktım çünkü büyüdüğümde,olgunlaştığımda aşık olmaya başlamış idim.İşte o benim aşık olduğum üvey kardeşim;beni öz kardeşi sanıyor...
⚫⚫⚫
Tuhaf.Birbirinden habersiz ama aşık iki insan.Aşık olduğunu söyleyemeyen iki insan.Yaklaşamayan iki insan.Nasıl dayanırlar buna?Karşısındakini habersiz sanırken asıl kendilerinin habersiz olması.Bir siyah biri daha siyah.Aşkları siyah.İçi boş.Ulaşamıyorlar.Arada bir engel var:
HABERSİZ olmak...
-Diğer kişiler diğer bölümlerde belli olacaktır-
Umarım beğenirsiniz.Desteklerinizi bekliyorum.Bakalım neler olacağına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HABERSİZ(Haber Serisi 1)-ASKIDA-
Teen FictionKarşısındakini habersiz sanırken asıl kendilerinin habersiz olması... Aralarında ki tek engel HABERSİZ olmak... *** ''Beni tanımıyorsun.'' ''Yanlış biliyorsun.''