Koku.

56 7 12
                                    

Şarkı-Sezen Aksu-Gidiyorum.

&&

  (Umut'un ağzından)  

Oturdum merdivene.Derin bir nefes aldım.Ayak sesleri duydum fakat sesin geldiği yere bakmadım.Sonra yanımdan birinin geçtiğini hissettim.Kafamı kaldırdığımda Doğa gözleri ağlamaktan çökmüş bir şekilde merdivenlerden inmiş:

Doğa:''Günaydın,'' diyordu.

-''Günaydın.'' dedim kısık bir şekilde.O sırada yine ayak sesleri geliyordu.Bu sefer Yeşim olduğunu anlayıp kafamı kaldırmamıştım.

Yeşim:''Ben gidiyorum.''

-Buyur.

dedim hafiften.

Kapı sesinin sertçe kapandığını duydum.İçimden ''salak.'' dedim.Kafamı tekrar kaldırdığımda Doğa aynı şekilde,yerinden milim oynamamış gözlerini kırpıştırarak bana bakıyordu.Ama telefonunun çalmasıyla kafası oynadı.Eline aldı telefonu ve bana bakarak konuştu.

(Doğa'nın ağzından)

  Doğa:Alo Ecrin?

Ecrin Özdemir.En yakın arkadaşım.O sarışın saçları ile beni her an güldürebilen dostum.Kardeşim.

  Bu arada Enes ve Ecrin sevgililer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Bu arada Enes ve Ecrin sevgililer.

Ecrin:''Doğa nasılsıııııııııııııııııın?''yine neşesi yüzünden çenem kasılarak sırıtmıştım.

Doğa:''İyiyim..'' hafiften söyledim bunu.Dudaklarımın arasından çıkmaya korkar gibiydi kelime.

Ecrin:Değilsin.

Doğa:''Hayır,'' diye itiraz ederken bir an durduk yere gözlerim doldu ve ağlamaya başladım.Ağırdı bu yük.

Ecrin:Kapa şunu,geliyorum hemen.

dedi ciddi bir şekilde...

Ağladığımı gören Umut merdivende ayağa kalktı ve kollarını açtı.

Umut:''Gel,'' diye fısıldadı.

Titrek adımlarla yanına gittim.Ve sarıldım,daha da ağlamaya başladım.Dudağını omzumda hissettim.Kokumu içine çekiyor idi.

-Yanımda değilsin.

Umut:Yanındayım güzelim,yanındayım.''Haberin yok.'' diye fısıldadığını duyar gibi oldum.

Daha da ağlayarak:

-''Bırak,değilsin yanımda.Yanımda da olma!'' diye tısladım.

Daha sıkı sarıldı ve:

Umut:''Bana emir verme güzelim,verme emir,'' dedi ve beni itti.

İtmesiyle şaşırdığım an kapı çaldı.Şaşkınlığım kapının sesi ile geçti.Açtığımda Ecrin'di.

HABERSİZ(Haber Serisi 1)-ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin