4

142 13 2
                                    

Collin's P.O.V.

Atsisėdau prie staliuko su savo geriausia drauge Trinity. Aš žinau ją nuo gimnazijos laikų.

"Kaip tu?" Ji paklausia. Aš nusišypsojau ir atsigėriau arbatos.

"Puikiai, susipažinau su kažkuo, kuris neapsimetinėja nematančiu psichopatu." pasakiau su nusijuokimu.

"O mano veido atmintyje neužteko?" Trinity pasakė sarkastiškai.

"Oh, labai užteko, bet tu ne vaikinas, taigi.." aš tesiau.

"Dėstyk!" ji pasakė laiminga.

"Jo vardas Harry, jis linksmas, malonus ir tai viskas ką žinau." pasakiau apstulbusi.

"Aš turiu susipažinti su juo ir pasakyti ar jis karštas ar ne." ji sustojo. "Aš nenoriu, kad mano geriausia draugė susitikinėtų su vaikinu, kuris žaistų Pocemon jo palėpėje." ji pasakė su juoku.

"Smagu, kad tu taip rūpiniesi manimi." aš pasakiau.

"Collin!" Harry sušuko per restoraną.

"Būk kieta!" aš sušnabždėjau Tritiny. Ji nusijuokė ir trenkė man į ranką.
"Sveikas, tu turėtum būt Harry. Aš Collin geriausia draugė." išgirdau ją sakant. Aš sulaikiau juoką, kai Harry pristatė save.

"Malonu susipažinti." jis pasako.

"Ar turėčiau sakyti tą visą kalbą apie tai, jei tu jai sudaužytum jai širdį, aš sudaužyčiau tave ir panašiai..?" ji žaismingai pasakė, bet beveik rimtai.

"Ne, aš neplanuoju skaudinti jos." jis pasako, aš tiesiog nesusivaldžiau nenusijuokus.

"Aš jau turėčiau eiti dabar." Tritiny sustijo ir pasilenkus sušnabždėjo "jis karštas, gerai padirbėjai!" aš nusijuokiau, kau išgirdau ją nueinant.

"Ji maloni." Harry pasakė ir pagriebė mano ranką.

"Ir išprotėjus." pasakiau, priversdama abu nusijuokti.

+++

Šoku, aš iš tikrųjų šoku! Harry užlaipino mane ant savo kojų, supdamas mus pirmyn ir atgal.

"Aš nesu šokus amžius." sušnabždėjau į jo ausį.

"Tu nuostabi!" jis pasako su entuziastiškai.

"Harry?" paklausiau.

"Taip? Tau viskas gerai?" paklausė susijaudinęs.

Aš jaučiau jo lūpas judant, kai jis man atsakė. Aš nusišypsojau ir jis pabučiavo mano pirštų galus, kai braukiau juos per jo veidą.

"Kodėl aš?" paklausiau.

"Tu natūrali, graži, protinga, sarkastiška, ir -" aš nutraukiau jį bučiniu. Aš tikrai pabučiavau jo lūpas, taškas man.

Jis pabučiavo mano atgal švelniai ir po kiek laiko mea atsitraukėm vienas nuo kito. "Parveškim tave namo.." Harry sustojo.

+++

Blind H.S. || LTWhere stories live. Discover now